אופירה אבירם צילום אורית אהרוני

אז מה יקרה ב-2020? והרי התחזית של אופירה אבירם סיטון

הנומרולוגית הפתח תקוואית מסבירה מה זה אומר שנתניהו נמצא בשנה השביעית המחזורית שלו, למה ליאיר לפיד צפויות התחלות חדשות, ומהו הדבר הגדול שיקרה בפתח תקוה

פורסם בתאריך: 1.1.20 18:11

אופירה אבירם סיטון, חזתה לפני מספר חודשיים שיהיה סיבוב שלישי בבחירות. השבוע, רגע לפני סיום השנה האזרחית, וכחודשיים לפני הסיבוב השלישי, היא טוענת שהמספרים מראים שככל הנראה יתקיים גם סיבוב רביעי. עוד היא אומרת שביבי נתניהו יפרוש ושאנחנו הולכים לשנה לא פשוטה למדינת ישראל. היא מומחית לנומרולוגיה, קלפים ואימון אישי. על הדרך בה הגיעה לעיסוק הזה תקראו בהמשך.
תפסנו אותה לשיחה קצרה על מספרים, תחזית, תכניות וחלומות. "אני כבר אמרתי בעבר שיהיו לנו בחירות מספר שלוש ושיוגש נגד ביבי כתב אישום", היא אומרת. "אנחנו הולכים לקראת שנה בנומרולוגיה שנקראת שנה חמישית למדינת ישראל. שנה שבה האנרגיה היא של מספר חמש ויהיו בה הרבה תהפוכות ושינויים, הרבה קשיים מכל הבחינות. יהיו בכנסת הרבה פנים חדשות. אני צופה שעדיין לא סיימנו ויהיו בחירות רביעיות אחרי החגים, לקראת ספטמבר אוקטובר. כמו כן, אני חושבת שסער יוביל את המחנה והמכהן יודח".
מה עוד יקרה בשנת 2020 לפי התחזית שלך?
"מבחינה כלכלית, יהיו השנה גזרות לא פשוטות. צפויה העלאה בכל התחומים וההוצאות המשפחתיות יגדלו. אני רואה משבר כלכלי וגם הרבה מריבות וויכוחים. אני לא צופה מלחמה ואפילו רואה הצלחה מול איראן, אבל אני כן רואה מלחמת אחים פנימית ביננו לבין עצמנו".
מה עם בנימין נתניהו?
"ביבי בן מזל מאזניים ונמצא בשנה השביעית לו ולכן האנרגיה שלו נמוכה מאוד וסביר מאוד להניח שהוא יפרוש מעצמו. הוא לא יישב בכלא ויתקיים משפט שייקח כמה שנים. אני כמובן מאחלת לו הרבה הצלחה ובריאות ומודה על מה שעשה עבור המדינה שלנו. גדעון סער מקבל הזדמנות והוא יהיה מאוד פופולרי. אני רואה בליכוד הרבה קשיים וסער יחליף אותו".
מה את צופה ליאיר לפיד ולבני בני גנץ?
"יאיר לפיד נמצא בסוג של התחלות חדשות, הוא סיים מחזוריות של תשע שנים ומתחיל מחזוריות חדשה ואני מאמינה שיאיר לפיד רוצה לעשות שינוי. גם בכחול לבן אני רואה שיש בעיות ומשבר גדול שיגרום להם לחשב מסלול מחדש. גנץ הוא אדם מאוד ערכי ועל מנת שתהיה לו הצלחה, כולם צריכים להתלכד ביחד. האנרגיה מאוד כבדה וייקח זמן עד שיהיה לנו מנהיג, זו תקופה לא טובה".
אין לך משהו טוב לומר לנו על 2020?
"לקראת סוף שנת 2020, אחרי החגים, רואים קצת יותר רוגע ושהמדינה נכנסת למסלול ולשגרה. עד אז יהיו חוסר יציבות ודרמות. לקראת שנת 2021 נתחיל להרגיש בטוחים, המדינה תצמח מתוך כאב, הנדל"ן יעלה ויהיה ניקיון כללי במדינה".
ומה יהיה בפתח תקוה ב-2020?
"העיר תמשיך להתפתח בתחום הבנייה והנדל"ן ויהיו יותר פרויקטים, כמו כן העיר תגייס תקציבים רבים לטובת פעילויות שונות. גם הנושא החברתי והאירועים בעיר ימשיכו לתפוס תאוצה. כמו כן רואים שינוי חיובי בתחום החינוך, התקציבים יגדלו ויהיו יותר הצלחה והתקדמות ויינתן דגש חזק בתחום. אני רואה משהו גדול שאמור להתפתח, אצטדיון או פארק".
# # #
אבירם סיטון מתגוררת בשכונת אם המושבות בארבע שנים האחרונות, היא נשואה לאלון יועץ נדל"ן בחברתKW ואמא לשני בנים, לירם ושגיא. היא נולדה בירושלים למשפחה ירושלמית שורשית, לאבא ברזלן שבנה לא מעט מירושלים ולאמא עובדת מדינה. היא גדלה על ערכים של תורה, עבודה ואהבת האדם. "אבי נפטר לפני 18 שנה, בדיוק בחנוכה, הוא היה כל העולם שלי וממנו ומאמי למדתי מה זה אהבת האדם ואהבת הארץ", היא מספרת, "אחרי שהוא נפטר, כשהייתי כבר בת 22 ועל מנת להתגבר על המשבר, הלכתי ללמוד את תחום הרוח".
מגיל 14 טיפלה אבירם במשך תשע שנים בדודתה. "טיפלתי בדודה שמחה, אחות של סבתא שלי, שהייתה אישה ערירית ללא ילדים, טיפלתי בה מגיל 14 ועד גיל 22. היא התגוררה בשוק מחנה יהודה ואני למדתי בבית ספר ליד וכל יום במשך תשע שנים הייתי מגיעה אליה. היא הייתה כמו אמא שניה שלי ודרכה הבנתי שיש לי את היכולת הטיפולית. יום לפני שהיא נפטרה, היא שמה את היד על המזוזה ואמרה לי שאלוקים זוכר חסד נעורים והוא יחזיר לי על כל הטוב שעשיתי. היא בירכה אותי. לימים אני מרגישה שהכל חוזר אלי, שהברכה שלה עדין שורה עלי".
בגיל 16 היא החלה ללמוד גרפולוגיה – תורת הכתב. "כבר כילדה התחברתי למיסטיקה וקיבלתי מסרים דרך חלומות. אני הגעתי לתחום הרוח דרך כאב שאני חוויתי, בעקבות דודה שמחה ולאחר שאבי נפטר". עם השנים היא למדה ופיתחה את התחום, שלבה את שני הכלים בהם היא מומחית נומרולוגיה וקלפים, יחד עם אימון אישי. "בייעוץ מולי בנאדם מקבל את כל הכלים. אני יכולה להגיע לרמת דיוק ובהירות לכל אדם שפונה אלי. אני למעלה מעשור בתחום וגם מלמדת אותו. אני מאוד אוהבת לעסוק בו וזכיתי לכוון, לנווט, להיות עזר ולהראות את האור בקצה המנהרה".
איך זה נעשה בפועל?
"בנאדם שמגיע אלי לייעוץ, נותן לי את התאריך לידה. אני מסבירה לו על התאריך לידה, על העיתויים בחיים שלו, מכוונת אותו למה שמצפה לו, מה מומלץ לו. לדוגמא בנאדם שרוצה לפתוח עסק, והוא מגיע בשנה שפחות מתאימה לעסקים, אני פחות ממליצה לו ואומרת מתי כן נכון לפתוח לו את העסק".
מי מגיע לייעוץ?
"מגיעים אלי כולם מכולם. רופאים, אחיות, לאחרונה יש לי הרבה מורות שרוצות לעשות הסבה בחיים. אנשים שלא מצאו את הייעוד שלהם בחיים, אנשים שבמשבר אישי או זוגי, אנשים שרוצים לדעת האם להמשיך בעסק שלהם ונשים שרוצות זוגיות או שלא מצליחות להיכנס להריון. הייתה אישה כואבת ומרוסקת, שבעלה בגד בה. היא אמרה לי שהיא מרגישה שמשהו לא טוב. ראיתי בקלפים שהוא באמת בוגד בה. אני חושבת שאני עושה עבודת קודש. לא מעט מפורסמים מגיעים אלי, אבל הם מעדיפים לא להיחשף".
# # #
את בעלה אלון, היא הכירה בניו יורק, אחרי אכזבה רגשית מאוד קשה. "כל החיים צמחתי מתוך כאב, דברים לא באו לי בקלות", היא אומרת. אלון היה תל אביבי, אופירה ירושלמית, שמונה שנים הם גרו בתל אביב ולפני כארבע שנים עברו לאם המושבות.
מה החלום שלך?
"בריאות לפני הכל. השנה חגגתי את גיל 40 והמתנה שקיבלתי הייתה ירידה בשמיעה טינטון – שזה צפצופים באוזניים ושימוש במכשירי שמיעה. יכולתי להיכנס לדיכאון, אבל החלטתי לעשות מהלימון לימונדה ואני תמיד מחייכת ואומרת שמרוב ששמעתי בעיות של אנשים, אני לוקחת את זה למקום האנרגטי – שהאוזניים שלי קיבלו צפצופים 24/7, הבנתי שאני בייעוד שלי וגם הקושי לא יפריע לשמוע את האתגרים של האנשים. החלום שלי שיהיה שקט בארץ ובעולם. שתהיה אהבת חינם וגם מבחינה כלכלית, שכולם יוכלו לחיות ברווחה ושתהיה אחדות במדינה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר