גילה בן נעים
גילה בן נעים. צילום: אבי את אבי

גילה בן נאים פורשת מראשות ועד שכונת הדר גנים

לפני כשנה נבחרה למועצת העיר כמספר שתיים בבית היהודי. "אני רוצה לפנות את זמני ומרצי לטובת תפקידי כחברת מועצה וראש אגף לתרבות יהודית ולהשאיר לי גם זמן לפרנסה ולמשפחה", כתבה לחברי הוועד

פורסם בתאריך: 6.1.20 12:08

יו"ר ועד שכונת הדר גנים, חברת המועצה גילה בן נאים, החליטה להתפטר מתפקידה כיו"ר ועד השכונה לאחר כארבע שנים בתפקיד. בן נאים הודיעה על כך אתמול לחברי ועד השכונה. בן נעים כתבה כי החליטה להתמקד בתפקידה כחברת מועצה. "במשך כ-6 שנים, שימשתי כחברת וועד בתפקידים שונים וב-4 השנים האחרונות כיו"ר הוועד, כשלאורך רוב התקופה גם הייתי האישה היחידה מתוך 10 חברי וועד", כתבה בן נעים, "במשך כל התקופה, הייתי זמינה לאורך כל שעות היום לבעיות הציבור וטיפלתי בנושאים שונים שקשורים לשכונה, וקידמתי בשיתוף עם שאר חברי הוועד, נושאים רבים ומגוונים, החל מהקמת מטה מאבק סירקין, טיפול בבעיות תחבורה ציבורית, ארגון אירועים, הקמת גינות משחקים ועד עזרה בשיבוצי גנים או טיפול בבעיות תברואה, בטחון ועוד".
בן נאים נכנסה בבחירות האחרונות למועצת העיר כמספר שתיים בבית היהודי. "לפני כשנה נכנסתי למועצת העיר וקיבלתי את תיק התרבות היהודית, ושימשתי לאורך השנה במקביל בשני התפקידים (כשהכל בהתנדבות מלאה), וזאת לבקשת חברים בוועד ולאחר דיון והצבעה של חברי הוועד בנושא, ומתוך הבנה שתוך מספר חודשים יתקיימו בחירות חדשות לוועד", כתבה בן נאים. "מאחר ועברה כבר למעלה משנה ואין בחירות באופק, ומתוך רצון לפנות את זמני ומרצי לטובת תפקידי כחברת מועצה וראש אגף לתרבות יהודית ולהשאיר לי גם זמן לפרנסה ולמשפחה, החלטתי להודיע על התפטרותי כיו"ר הוועד ואף לאפשר לחבר אחר להגיש מועמדות כדי להחליף אותי. כחברת מועצה אמשיך לעזור ולדאוג לשכונה כמיטב יכולתי ואף לשכונות אחרות, כפי שעשיתי לאורך כל השנה האחרונה ואני מקווה שבע"ה אזכה להצליח גם בהמשך בשליחותי הציבורית ולעשות תמיד רצונו של מקום".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. 4

    לגברת גילה בן נעים, כתושב העיר מיום הולדתי לפני 71 שנה, אני מאחל לך בע'ה הצלחה בתפקיד הנוכחי הרבה בריאות ואושר עם כל המשפחה תודה רבה.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר