ארון הבגדים בכיכר המייסדים פ"ת צילום זאב שטרן, אביב דואק

אחרי מותו של אלכסנדר נובודוורצב ז"ל: מיזם חדש לאיסוף מוצרי לבוש לחורף בכיכר המייסדים

את המיזם החברתי מוביל אביב דואק, תושב העיר ומתנדב במשטרה, שאומר: "יש בארון כבר מוצרים, נצא לשטח כדי לעדכן דרי רחוב ואנשים אחרים לגביו"

פורסם בתאריך: 9.1.20 12:28

מיזם חברתי חדש בפתח תקוה מבקש מתושבים מהעיר לתרום מוצרי לבוש חורפיים ושמיכות, כל זאת על מנת לעזור לאוכלוסייה קשת יום בימי החורף. המוצרים מוצבים בארון במרכז העיר. את המיזם מוביל תושב העיר אביב דואק, מתנדב במשטרה, שמספר: "יש כבר תרומות של שמיכות והארון מלא, והוא נמצא בצמוד לתחנת המשטרה בכיכר המייסדים. אני והחניכים שלי לתנועת שחקים של המשטרה, נצא בימים הקרובים לעשות סיור בשטח ולעדכן אנשים ודרי הרחוב על המוצרים כדי שיבינו שיש מקום שכזה, שידעו שהוא קיים, אחרת אין לזה טעם. הארון כבר נמצא בכיכר המייסדים".

ארון השמיכות בכיכר המייסדים פ"ת

אביב דואק

דואק מספר איך הרעיון התגבש אצלו: "הרעיון התגבש גם בגלל המקרה האחרון שבו דר רחוב מת כתוצאה מהקור. לכן חשבתי איך אפשר לעזור לקהילה הזאת. מעבר לכך, הבנתי שיש אוכלוסייה קשת יום שקשה לה לרכוש מוצרים לחורף. חשבתי איך לתת מענה לאוכלוסייה הזאת. ככה זה גם עוזר למשפחות נזקקות שקשה להן לרכוש את המוצרים האלו, וגם יכול למנוע מקרה של מוות של חסר בית".
בינתיים ניתן למצוא בארון מוצרים חורף שונים. "עד כה תורמים בעיקר שמיכות, כפפות, כובעי צמר וכל פריט לבוש לחורף", אומר דואק, "הכל שם, ומי שרוצה יכול לבוא לקחת. יש כאלו שמתקשרים ורוצים לתרום עוד".
לפרטים ותרומות ניתן לפנות לאביב דואק בטל': 053-9628717.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר