רמי גרינברג בשכונת דדו צילום עיריית פתח תקוה

שטפונות במספר שכונות בפתח תקוה, תושבים פונו למתנ"סים, העירייה: השמועה על ביטול הלימודים שקרית

נחל מזור עלה על גדותיו וגרם להצפות גדולות בשכונות דדו ועמישב. ראש העירייה רמי גרינברג שהה בשטח וניהל את פעולות הניקוז ופינוי התושבים. הלימודים מתקיימים כסדרם. תושבת שפונתה: "קמנו באמצע הלילה וראינו שהבית מתמלא מים"

פורסם בתאריך: 9.1.20 08:20

עדכון אחרון: 9.1.20 00:58

לאורך כל שעות הלילה, ירדו כמויות עצומות של גשם מלוות בברקים ורעמים, שגרמו להצפות בשכונת עמישב ודדו, כאשר נחל מזור הסמוך עלה על גדותיו. לאורך כל שעות הלילה והבוקר, היו במקום הצוותים המקצועיים של העירייה – בטחון, תברואה, טרקטורים וכלים הנדסיים, וכל זאת בנוכחות ראש העירייה רמי גרינברג, על מנת לתת פתרונות ואף לפנות חלק מהתושבים שביתם הוצף.
גרינברג בעצמו עבר בשעות הלילה בין הבתים ודאג שיפנו את המשפחות שביתן הוצף למתנ"ס בית מרקו ולמתנ"ס עמישב. בעירייה דאגו למשפחות לציוד ואוכל.

נילי דמארי, תושבת רחוב אחווה בשכונת קרית אלון שפונתה מביתה עם ארבעת ילדיה במהלך הלילה, סיפרה: "בעלי קם בלילה וראה שהבית מתמלא במים. למזלנו המים עוד לא הגיעו לגובה של ממש, וזה היה כמו שלולית, ולא הגיע למצב של הצפה. בשביל הכניסה לבית כן היו הרבה מים. מיד התקשרנו לעירייה ואחרי כמה דקות הם הגיעו ופינו אותנו. פינו אותנו למתנ"ס עמישב עד לשעה שש בבוקר, ואז כבר חזרנו הביתה, ושאבו את כל השביל ולא היו מים. צריך להגיד מילה טובה על הפינוי והיחס, וראש העיר בא בעצמו אלינו הביתה".

רמי גרינברג בשכונת דדו צילום עיריית פתח תקוה

ממלא מקום ראש העיר וראש מינהל החינוך- רון כץ, הוסיף הבוקר שהלימודים בעיר נפתחים כסדרם.מלשכת דובר העירייה נמסר הבוקר כי "בשעות האחרונות מופצת הודעה שקרית כי ראש העיר ביטל את הלימודים בעיר. הודעה זו איננה נכונה!. הלימודים בפתח תקוה מתקיימים כסדרם. עוד ביקשו בעירייה לפנות בכל עניין ותקלה למוקד 106.

בראש העין היו שטפונות בעיקר באיזור הוותיק, כמו למשל ברחוב צה"ל, ברחוב הציונות וברחוב חותמי המגילה. כוחות כבאות והצלה נזקקו בחלק מהמיקרים לסירות כדי לסייע לתושבים.

צפו בתמונות מהשטפונות בפתח תקוה, מפעולות הניקוז, בתמונות משטפונות בראש העין ובסרטון שתיעד הבזק ברק כפי שנראה על ידי תושבי העיר:

דודי בן חיים, עוזר ראש העירייה, עם כלב שהציל מאחד הבתים שהוצפו ברחוב באדר צילום עיריית פתח תקוה

 עוזר ראש העירייה, שי שטרק, בפעילות יחד עם ראש העירייה רמי גרינברג צילום דוברות העירייה

עוזר ראש העירייה, שי שטרק, בפעילות יחד עם ראש העירייה רמי גרינברג צילום דוברות העירייה

 

שיטפונות בראש העין- צילום כבאות והצלה

שיטפונות בראש העין- צילום כבאות והצלה


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אין על ראש העיר שלנו. איפה יש עוד ראש עיר כזה איפה? והעוזרים שי דודי כל החברה הטובים ישר כוח זכות גדולה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר