הדוח שקיבלה ענבל סינגר

דוח של 475 שקלים במחלוקת: "הפחים היו מלאים. ואולי זה נפל כשהוציאו אותם? ואולי זה החתולים?"

נגד ענבל סינגר נטען כי בערימת אשפה על המדרכה נמצאו גם שני פריטים ועליהם שמה. סינגר כועסת: "מצאו פרט מזהה אחד או שניים בתוך ערימה גדולה, ומבלי לדעת בוודאות איך זה הגיע לשם, פשוט נתנו לי דוח". העירייה: "טענותיה אינן תואמות את הממצאים שצולמו"

פורסם בתאריך: 13.1.20 17:12

תושבת העיר, המתגוררת ברחוב כרמלי, שקיבלה דוח על השלכת אשפה ברחוב, טוענת כי לא זרקה את האשפה ברחוב אלא בפח. כידוע, ברגע שישנה ערימת אשפה ברחוב, פקח עירוני יכול לחטט בערימה, ולאתר ראיה כלשהי שקושרת אדם לערימה, אך זה לא אומר בהכרח שהוא זה שזרק את הפסולת.
ב-17 בדצמבר קיבלה ענבל סינגר דוח בסך 475 שקלים לאחר שאשפה שבה היה שמה נמצאה בסמוך לפחי האשפה שהוצאו לפינוי ברחוב. לטענתה, באותם ימים האשפה לא פונתה בבניין שלה, מה שגרם לאשפה לעלות על גדותיה, וזה היה המצב כאשר עובדי התברואה הוציאו את פחי האשפה לרחוב לצורך הפינוי. באותו היום, "אחרי כמה ימים שלא פונתה אשפה, היא אומרת, "הגיעו מהעירייה לפנות ושמו את הפחים בחזית הבניין כשהם מלאים לגמרי, וזאת עד להגעת משאית האשפה. שבוע לאחר מכן, אני מקבלת דואר רשום וחשכו עיני כשראיתי דוח על סך 475 שקלים נגדי. בדוח יש שני ממצאים נגדי, שקית של שופרסל שהיה עליה את השם והכתובת שלי, ועוד קרטון קטן מאוד שהיה בתוך פח האשפה וכנראה נפל מהפח, שהיה עליו את השם שלי".
לטענת סינגר, מדובר בהליך שאינו הוגן: "מצאו פרט מזהה אחד או שניים בתוך ערימה גדולה, ומבלי לדעת בוודאות איך זה הגיע לשם, בעירייה בחרו לתת לי דוח. "בגלל שהפחים היו מלאים אז היו גם אנשים שמחוסר ברירה שמו את השקיות ליד הפחים כי אין מקום אחר לזרוק, מתוך מחשבה שברגע שהמשאית תגיע היא תפנה הכל", מוסיפה סינגר, "אני בכל מקרה, זרקתי בוודאות בתוך פח ואולי זה נפל מהפח שהיה מלא, או אולי חתולים שהיו בחוץ הפילו את זה או הוציאו מהפח, אי אפשר לדעת. התכתבתי עם סגן ראש העיר צדוק בן משה בנושא, לאחר שהוא הגיב לפוסט שהעליתי על המקרה, והוא אמר לי שהפקחים מחטטים באשפה כדי לקשור את הזריקה לאדם מסויים. אבל זו סיטואציה מאוד בעייתית. באותה מידה אני יכול לקחת כרטיס ביקור של מישהו ולפזר בערימות אשפה ברחבי העיר, ואז זה אומר שהוא יקבל דוח? אני חושבת שנעשה לי עוול, על משהו שלא עשיתי ושהוא לא באשמתי".

מלשכת דובר העירייה נמסר: "במסגרת מאמצי הרשות להבטיח את ניקיון הרחובות ובין היתר גם להילחם בתופעת השלכת הגזם והגרוטאות שלא ביום ההוצאה, פקח מטעם הרשות מצא ערימת אשפה אשר כללה פריטים גם של בעל הדו"ח. בתוך כך, התושב קיבל קנס בהתאם. נציין כי מהתיעוד שנמצא בידי הרשות נמצא כי הטענות העולות בגין קבלת הדו"ח אינן עומדות בקנה אחד עם הממצאים שצולמו. לצד זאת, לכל תושב יש את הזכות לערער על הדו"ח שקיבל וניתן לעשות זאת בדרכים המקובלות. לצד חלוקת הדוחות בעניין זה, הרשות משקיעה את מירב המאמצים כדי להסביר את הנושא בכל פלטפורמה אפשרית וזאת כדי לרתום את התושבים למהלך ולהבטיח כי נקיון העיר יישמר. נקיון העיר הוא בראש ובראשונה האינטרס של התושבים ואנחנו עושים כל שניתן כדי לקיים את האינטרס הזה ולהפוך את פתח תקוה למובילה בתחום הנקיון והסדר ברחובות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. שרון

    אני, גרה, במרכז פ"ת, ולא פעם אני אנשים שמחטטים בזבל, אי אפשר לתת שטח אם לא באמת תפסו את האדם שזרק, זה לא בסדר בכחח

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר