זירת האירוע ברחוב השחם צילום דוברות הצלה פתח תקוה
זירת האירוע ברחוב השחם צילום דוברות הצלה פתח תקוה

שמו של האדם שנרצח הלילה ברחוב השחם: ולדימיר מגדנקו, תושב פתח תקוה (צפו בסרטון מהזירה)

מגדנקו נחנק למוות על פי החשד בידי אדם אחר. מעצרו של החשוד במעשה הוארך היום בשבעה ימים

פורסם בתאריך: 16.1.20 07:45

עדכון אחרון: 16.1.20 00:28

עדכון, 15:30 – הותר לפרסום שמו של הנרצח הלילה בפתח תקוה: ולדימיר מגדנקו תושב העיר, שנחנק למוות ברחוב השחם. בדיון שהתקיים היום בבית משפט השלום בפתח תקוה הוארך מעצרו של החשוד ברצח ב-7 ימים ועד ליום 22.1.20. בימ"ש השלום בפ"ת הוציא צו איסור פרסום האוסר פרסום כל פרט מפרטי החקירה וכן כל פרט העלול לזהות את החשודים וזאת למשך 7 ימים.

קודם לכן, במהלך הלילה שבין רביעי לחמישי, התקבל במשטרת ישראל דיווח על פעולות החייאה בגבר בן 57 ברחוב השחם בפתח תקוה. מבדיקה ראשונית של שוטרים שהגיעו למקום עולה כי הקורבן נחנק על ידי אחר למוות. למרות מאמצי ההחייאה נאלצו גורמי הרפואה לקבוע את מותו. החשוד במעשה, תושב פתח תקוה בן 50, נעצר והובא לחקירה. נסיבות האירוע נבדקות. יצוין כי החשוד עבד באזור כשומר.

צפו בסרטון מהזירה:

תחילה הוזעקו למקום מתנדבי מד"א – 'הצלה פתח תקוווה' עקב דיווח על גבר שנמצא מוטל ללא דופק ונשימה. החובשים יחד עם פראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול ראשוני וביצעו בו פעולות החייאה, אך כאמור נאלצו לקבוע את מותו. חובש בכיר מיחידת האופנועים של מד"א – הצלה פתח תקווה, מאיר גרוסמן סיפר: "מצאנו את האיש במבנה תעשייתי כשהוא ללא דופק ונשימה עם סימני חבלה בפלג גופו העליון, ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות כולל מתן תרופות, אולם לצערנו למרות הנסיונות מותו נקבע במקום".

בהמשך כאמור סגרה המשטרה את הזירה ועצרה חשוד במעשה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר