ליאור אינהורן ז"ל צילום פרטי
ליאור אינהורן ז"ל עם תעודת הצטיינות שקיבל צילום פרטי

יום עצוב: ליאור אינהורן, מתנדב במד"א פתח תקוה, נפטר בגיל 21

על אף שסבל ממחלת ניוון שרירים קשה שריתקה אותו לכסא גלגלים, לא חדל ליאור ז"ל מעשייה ותרומה למען הקהילה. בתקופה זו היה בעיצומם של לימודי תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים באוניברסיטת בר אילן

פורסם בתאריך: 16.1.20 17:51

ליאור אינהורן, בן 21, מתנדב במד"א פתח תקוה, נפטר הלילה והובא למנוחות בבית העלמין ירקון בעיר. ליאור, על אף שסבל ממחלת ניוון שרירים קשה שריתקה אותו לכסא גלגלים, לא חדל מעשייה ותרומה למען הקהילה. הוא שירת במשך שנתיים בשירות לאומי בתחנת מגן דוד אדום בפתח תקווה, ועסק בתחומים רבים ומגוונים, בהם תיאום האבטחה הרפואית של אירועים ציבוריים במרחב ירקון של מד"א. במד"א מספרים על בחור חכם ומבריק שבתקופה זו היה בעיצומם של לימודי תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים באוניברסיטת בר אילן. הם מספרים על בחור צעיר שהעניק מעצמו לקהילה בכל הזדמנות ובכך היווה השראה עבור רבים ואף זכה על כך לאות הצטיינות מנשיא המדינה.

ליאור אינהורן ז"ל במסוק מד"א צילום דוברות מד"א

ליאור אינהורן ז"ל במסוק מד"א צילום דוברות מד"א

לקראת סיום שירותו במד"א, שיתף ליאור ז"ל את מנהל המרחב חיים דורי בחלומו לטוס במסוק של מד"א. אמבולנס המשאלות של מד"א הגיע לביתו של ליאור בגבעת שמואל ובהתרגשות רבה לקחו אותו לשדה התעופה שדה תימן שם עלה על המסוק לטיסה בשמי האזור."חתירתו הבלתי מתפשרת של ליאור ז"ל לעשיה, נתינה ותרומה על אף האתגרים העצומים עמם התמודד היא אות ומופת ומייצגת את רוח מד"א", אמרו היום במד"א בכאב.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר