אברהם וגאולה צמח. צילום פרטי
אברהם וגאולה צמח. צילום פרטי

השודדים חדרו מהחלון, קשרו את הקשישים ואיימו כי ישחטו אותם (וידיאו)

תושב השטחים ותושב כפר קאסם נאשמים בשוד של זוג קשישים. הם חדרו לביתם לפנות בוקר מהחלון. שני חשודים נוספים עדיין בבריחה

פורסם בתאריך: 26.1.20 15:00

המשטרה הודיעה כי פענחה את השוד במושב חגור במהלכו זוג קשישים נכפתו ושדדו. החשודים הם תושב כפר קאסם ותושב השטחים. האירוע היה ב-22.11.19 לפנות בוקר, אז התקבל במשטרת ישראל דיווח על התפרצות לדירה ביישוב חגור. מבדיקה ראשונית של שוטרים שהגיעו למקום התברר כי מספר חשודים פרצו לדירת קשישים ביישוב, איימו על בני הזוג עם סכינים ושדדו אותם. חקירה מאומצת של משטרת ישראל, תוך שימוש במיטב האמצעים העומדים לרשותה, כולל שימוש באמצעים טכנולוגיים שונים, הביאה לאיסוף ראיות נגד החשודים, איתורם ומעצרם.

מחקירת האירוע התברר כי החשודים פרצו לפנות בוקר לדירתם של בני זוג קשישים מחגור (76, 69) בזמן שהזוג ישב בסלון ביתם. החשודים פרצו לדירה רעולי פנים דרך חלון המטבח כשהם מצויידים בידיהם בסכינים. עוד עלה מהחקירה כי החשודים קשרו את ידיו של הקשיש באמצעות שרוך נעלים ואילו את הקשישה קשרו בידיה באמצעות כבל של טלפון. החשודים אף הדביקו בד ונייר דבק לפיהם של הקשישים תוך שהם מאיימים עליהם ומכוונים לעברם סכין.

צפו בהסבר של קצין חקירות ומודיעין של מרחב שרון, סנ"צ רן בטאט:

עוד התברר כי החשודים פרצו לדירה ואמרו לקשיש: "שב אני אומר לך, זה שוד". הם שדדו מהבית כסף מזומן בסך של 7,000 שקלים ו-1,000 דולר, שדדו מהקשישה צמידים שענדה לידיה ואת השעון שענד הקשיש על ידו וכן שדדו חמישה מכשירי טלפון ותכשיטים נוספים. בהמשך, אחד החשודים דקר את הספה בסכין שהחזיק בידו תוך כדי שהוא מאיים על הקשיש. במהלך השוד, החשודים הצמידו סכין לקשישים ואיימו עליהם כי ישחטו אותם וכי אם יזוזו, ידקרו אותם.

לאחר השוד סיפרו בני הזוג, אברהם וגאולה צמח: "הצמידו לנו סכינים לגרון ולבטן, היינו קרובים למוות, אמרו לנו שישחטו אותנו".

חוקרי המשטרה הצליחו בחקירה מאומצת להתחקות אחר פעילות החשודים והתברר כי ליישוב הגיעו 4 חשודים ברכב, אחד מהם נשאר לשמור על הרכב שחנה מחוץ ליישוב ו-3 חשודים נוספים פרצו לבית ושדדו את הקשישים.

אחד החשודים, 23 מכפר קאסם, נעצר ביום 9.1.20. חשוד נוסף, שוהה בלתי חוקי, בן 22 מכפר ת'לות' נעצר ביום 7.1.20. שני חשודים נוספים בבריחה.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בפתח תקוה. בדיון בהארכת מעצרם של החשודים ביום חמישי 23.1.20 הוארך מעצרם בחמישה ימים והוגשה נגדם הצהרת תובע בדבר כוונת הפרקליטות להגיש נגדם מחר, יום שני, כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר