עדי בר טל עם סנואו
עדי בר טל עם סנואו

הרכב נגנב כשסנואו בתוכו. עדי מבקשת את עזרת הציבור ומציעה פרס כספי

סנואו, כלב כנעני מעורב היה בתוך רכב שנגנב ומאז מנסה בעלת הכלב, עדי בר טל לחפש אותו בכל מקום אפשרי. היא מקווה שהגנבים הורידו אותו מהרכב ומציעה פרס כספי למי שיחזיר אותו בריא ושלם

פורסם בתאריך: 29.1.20 14:52

ביום ראשון שעבר, ה-19.1, אבד כלב לבן, כנעני מעורב, העונה לשם סנואו, בשכונת נווה אפק בראש העין. למעשה הרכב נגנב כאשר סנואו בתוכו. הבעלים של הכלב, עדי בר טל, מעריכה שהגנבים הורידו בשלב מסוים את סנואו מהרכב, היא מבקשת את עזרת הציבור באיתורו ומציעה פרס כספי בסך אלפיים שקלים למי שיחזיר אותו אליה בריא ושלם.

"שיחקנו עם הכלבים במגרש והכלבה של החברה שלי מצאה פרצה וברחה מהמגרש", מספרת עדי. "התחלנו לחפש את הכלבה רגלית אך לא מצאנו אותה. העלינו את סנואו לרכב, נסענו לרחוב סמוך, עצרנו ויצאנו מהרכב כדי לקרוא לה. בתוך שניות, כאשר אנחנו ממש בסמוך לרכב, נגנב הרכב. לא הספקנו להבין מי נגד מי והרכב כבר נעלם", מספרת בר טל. "באותו רגע פנינו למשטרה שהגיעה למקום. ממידע שהתקבל נראה שהרכב עבר את מחסום חוצה שומרון על כביש 5 לכיוון אריאל. יש בנו תקווה שהורידו אותו בדרך והוא מסתובב איפשהו בסביבה", היא אומרת בכאב.

הכלב סנואו

הכלב סנואו

עדי מספרת שכבר עשרה ימים עברו מאז נעלם סנואו והיא בקושי ישנה. "פרסמנו את זה בכל מקום אפשרי. היינו בכל היישובים בסביבה וההתנחלויות ותלינו מודעות שאנו מחפשים אותו. העברנו דרך חברים של חברים של חברים את המידע ואפילו הגענו לחיילים שמשרתים בסביבה", היא מציינת,  "לצערי, מאחר ומדובר בכלב, החשיבות אצל הרשויות פחותה ולכן חשוב לנו כל הזמן לפרסם ולהשאיר את זה על סדר היום. מאז שהוא אבד, הלב שלי שבור. סנואו מאוד יקר לליבי. לשמחתי יש הרבה אנשים רגישים שתומכים בי ומפרסמים. סנואו בן שנה וחצי והבאתי אותו אלי בעודו גור. אני מאמינה בלב שלם שהוא חי ואני אמצא אותו, אני לא יכולה לחשוב על אופציה אחרת".
עדי מספקת תיאור של סנואו: "סנואו הוא רועה כנעני מעורב, בגודל בינוני, זנב פרוותי (מעין מניפה), פרווה ארוכה באזור הגב, צבע לבן (עם גוון חום בהיר על הגב), אוזניים חצי נפולות אך בעקבות המקרה יכול להיות שייראה עם אוזניים עומדות (לא שפיציות). האף שלו שפיצי, העיניים חומות, וגופו צר ורזה.

ליצירת קשר- שיר 054-5409098, עדי- 052-5262757.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איזה אנשים מגעילים .אנשי הזבל .מהתחתית של הזבל

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יש חדש? מקווה שימצא בריא ושלם, למה הכלב היה במכונית?

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר