תאונה ברחוב אבשלום גיסין בפתח תקוה. צילום איחוד הצלה פתח תקוה
תאונה ברחוב אבשלום גיסין בפתח תקוה. צילום איחוד הצלה פתח תקוה

שלוש תאונות: הולך רגל בן 55 נפגע מרכב שעלה על הדשא, שניים נפגעו כשרכב התנגש בקיר זכוכית

מוקדם יותר הבוקר נפגעה אישה בת 30 מאוטובוס באם המושבות כשרכבה על אופניים היא פונתה לבית החולים כשהיא סובלת מחבלות ופציעות בראשה ובפלג גופה העליון. הולך הרגל פונה עם חבלות בראשו

פורסם בתאריך: 3.2.20 08:15

עדכון אחרון: 3.2.20 12:54

אישה בת 30, שרכבה על אופניים, נפצעה הבוקר באורח בינוני מפגיעת אוטובוס ברחוב ראשון לציון בשכונת אם המושבות בפתח תקוה. יוסי סוויד, חובש באיחוד הצלה, סיפר: "הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לרוכבת האופניים כבת 30 שנפצעה באורח בינוני. לאחר מכן היא פונתה לבית החולים כשהיא סובלת מחבלות ופציעות בראשה ובפלג גופה העליון".

כשעה לאחר מכן, נפגע הולך רגל כבן 55 נפגע מרכב שנהגו איבד שליטה ועלה על הדשא בצד הכביש, ברחוב הרב יאיר חפוטא בפתח תקווה. נריה חג'בי, חובש באיחוד הצלה שהעניק לו סיוע ראשוני, סיפר: "כשהגענו למקום נתקלנו בהולך רגל שסובל מחבלות ופציעות בראשו כתוצאה מפגיעת רכב פרטי. לאחר הסיוע הראשוני בזירת התאונה הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבו מוגדר בינוני".

תאונה ברחוב יאיר חפוטא. צילום דוברות הצלה פתח תקוה

חובש בכיר ביחידת האופנועים של מד"א הצלה פתח תקווה, נפתלי רובינשטיין, הוסיף מדובר ברכב שככל הנראה איבד שליטה, פגע בהולך הרגל, ונעצר על הדשא בצד הכביש. "הענקנו להולך הרגל לו טיפול ראשוני והוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבילינסון כשהוא בהכרה", סיפר.

מאוחר יותר, לפני כשעה, דווח על שני נפגעים קל בתאונה ברחוב אבשלום גיסין בפתח תקווה. דייויד בדר, חובש באיחוד הצלה, דיווח מהזירה כי מדובר ברכב שהתנגש בקיר זכוכית של מוסך. שני נוסעי הרכב בגילאי 50-70 נפצעו באורח קל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר