אצטדיון המושבה. צילום: זאב שטרן
אצטדיון המושבה. צילום: זאב שטרן

בשל משחק כדורגל: המשטרה מזהירה מעומסי תנועה כבדים באיזור האיצטדיון ואם המושבות

הפועל כפר סבא תארח הערב באיצטדיון המושבה את בית"ר ירושלים. בשל הקהל הרב שצפוי להגיע והבידוק הקפדני, המשטרה מזהירה מעומסי תנועה בדרך אם המושבות וברחוב זבולון המר

פורסם בתאריך: 5.2.20 12:35

עומסי תנועה כבדים צפוים משעות אחר הצהרים באיזור איצטדיון המושבה, מחלף התקוה ואם המושבות. זאת בשל משחק כדורגל שיתקיים באיצטדיון (הערב, רביעי, 20:15) בו תארח הפועל כפר סבא את בית"ר ירושלים שאלפים מאוהדיה צפוים להגיע למשחק. פרט להפועל ומכבי פתח תקוה האיצטדיון הוא מגרשן הביתי של הפועל כפר סבא, הפועל רעננה ונס ציונה. משטרת ישראל סיימה את היערכותה למשחק.

כחלק מההיערכות לקראת המשחק שוטרים יוצבו במתחם האיצטדיון וסביבתו לצורך קיום המשחק בביטחה תוך שמירת הסדר הציבורי, הזרמת התנועה ושמירה על שלומו ובטחונו של הציבור. טרם הכניסה לאיצטדיון ייערך בידוק קפדני באוהלי בידוק ייעודיים, למניעת הכנסת אמצעי פירוטכניקה מסוכנים. משטרת ישראל לא תתיר כניסת אוהדים ליציע שאינו היציע של קבוצתם ותתייחס באפס סובלנות למפרי הסדר הציבורי לפני, במהלך ובסיום המשחק, באיצטדיון ובסביבתו.

עקב צפי לעומסי תנועה ובידוק שייערך בקרב הבאים לאיצטדיון, שערי הכניסה לאיצטדיון ייפתחו כשעתיים טרם תחילת המשחק וציבור האוהדים מתבקש להקדים את הגעתו למשחק על מנת להימנע מצפיפות ועומסים בשערי הקופות. לא תתאפשר הכנסת כלי נשק לאיצטדיון ולא תתאפשר כניסה של אוהדים כשהם תחת השפעת אלכוהול. החל מהשעה 17:30 ועד לסיום המשחק, צפויים עומסי תנועה בדרך אם המושבות וברחוב זבולון המר וציבור הנהגים מתבקש שלא להגיע לאזור ולבחור בדרכים חלופיות.

המשטרה הבהירה שוב כי לא תאפשר כל גילוי של אלימות בתחומי האיצטדיון ומחוצה לו, קריאות גזעניות או פגיעה ברכוש ותנקוט באפס סובלנות כלפי המעורבים באירועים אלו.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר