מימין רסב דודו שיראוי וראש העירייה רמי גרינברג, משמאל רס"ב אסף בנו וגרינברג. צילום מיזם 100
מימין רסב דודו שיראוי וראש העירייה רמי גרינברג, משמאל רס"ב אסף בנו וגרינברג. צילום מיזם 100

דוד שיראוי ואסף בנו ממשטרת פתח תקוה נבחרו לשוטרי השנה של מיזם 100

מיזם 100 הוא פרויקט ארצי שמופעל באמצעות שוטרים מתנדבים, ומטפל בעבירות הקשורות בבעלי חיים

פורסם בתאריך: 12.2.20 12:07

רס"ב אסף בנו ורס"ב דוד שיראוי ממשטרת פתח תקוה, נבחרו לשוטרי השנה של מדינת ישראל במסגרת "מיזם 100", פרויקט ארצי עצמאי שמופעל באמצעות שוטרים מתנדבים, שבנוסף לפעילות בסיור המשטרה, עוזר לבעלי חיים. המוקד מעמיד סיוע 24/7 לפניות אזרחים מכל רחבי הארץ בנושא התעללות ועזרה לבעלי החיים. התעודה הוענקה לשניים בלשכת ראש העירייה רמי גרינברג, על הסיוע ויצירת גשר בין הציבור והמשטרה שמוביל לתוצאות רבות בשטח ומצליח לעזור בפניות בנושאי בעלי חיים. המתנדבים במיזם העניקו תעודה מיוחדת לגרינברג, על סיועו למיזם.

מצד ימין למטה רסב דוד שיראוי. מצד שמאל רסב אסף בנו וראש העירייה רמי גרינברג. למעלה מעמד הענקת התעודות צילום מיזם 100

על שיראוי, מפקד גזרת דרום העיר, נכתב כי הוא מפקד שיוזם ומוביל מבצעים והישגים רבים, לדוגמא איתור והצלת כלב שנעלם מביתו של אדם מבוגר בערב פסח. "דודו יודע להטמיע את מיזם 100 הן בפעילות שטח והן בפעילות חינוכית-הסברתית בקרב בני נוער בבתי הספר. כמו כן, פועל רבות גם למען תלמידים בעלי צרכים מיוחדים", נכתב, "לצד זה הוא פועל גם למען נערים בסיכון במסגרת פרויקט מיל"ה. הוא מפקד שמשמש דוגמת מופת, נותן את הנשמה הרבה מעבר למצופה למען ביטחון הציבור בכלל ולמען בעלי חיים בפרט. דוגמא למש"ק שמשמש מודל לחיקוי".
בנימוקים להענקת התעודה לבנו, מפקד גזרת מרכז העיר, נכתב שהוא "שוטר מקצועי במיוחד שפועל רבות למען הקהילה ובעלי החיים מסביב לשעון, הקים את היחידה למניעת בריונות, לצמצום היקף הפשיעה ברחובות, ייסד ומוביל את תנועת הנוער 'שחקים' ויזם הקמת מקרר חברתי עבור נזקקים. אסף גם לא שוכח את הקשישים ועזר לשפץ בית של קשישה נכה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר