עו"ד אלון וולקוביצקי. צילום זאב שטרן
עו"ד אלון וולקוביצקי צילום זאב שטרן

"לא הופתעתי שהודחתי". אלון וולקוביצקי מגיב על מה שקרה בבית האח הגדול. ומי הוא חושב שיזכה?

בשבת הוא נכנס לבית האח הגדול, אתמול הוא כבר הודח בטענה שעבר על הכללים. אלון וולקוביצקי אומר: "בדרך כלל דיירים חדשים מקבלים חסינות בהדחה הראשונה ולכן חשבתי שהשהייה שלי תהיה לפחות שבועיים"

פורסם בתאריך: 19.2.20 15:48

יום אחרי שהוצא מבית האח הגדול, אומר אלון וולקוביצקי למלאבס כי לא הופתע מכך שהודח. וולקוביצקי כידוע, הודח מהבית שלושה ימים בלבד לאחר שנכנס. הוא נכנס לבית האח הגדול בשבת יחד עם משתתפים חדשים נוספים, והודח מהבית אתמול, יום שלישי.

כנסו כאן לקרוא על ההדחה ועל הדרמה בבית אביו של וולקוביצקי

וולקוביצקי אמר: "נכנסתי לאח הגדול כדי להציף את הנושא של שוברים שתיקה. נכנסתי ולחצתי לניר את היד ואמרתי לו שלא באתי לריב איתו. עם זאת, לא הפתיע אותי שהודחתי. בדרך כלל דיירים חדשים מקבלים חסינות בהדחה הראשונה ולכן חשבתי שהשהייה שלי תהיה לפחות שבועיים. כבר ביום הראשון ניר העמיד אותי להדחה. עם זאת, אני מרוצה מהכניסה שלי. שלושה ימים, לא צריך יותר מזה, את הבאז זה עשה. אני שמח על כל מה שאמרתי. הגעתי עם עובדות ואמרתי מה שאני חושב".

"ביקשו ממני כבר ארבעה סלפים בסופר"

אלון מספר על מה שחווה מאז שיצא מהבית: "מהרגע שיצאתי אני רואה מה קורה סביבי. ביקשו ממני ארבעה סלפים בסופר. בפייסבוק אני מקבל המון פניות. אני חושב שהייתי מגיע לחמישייה האחרונה, ואת זה אני אומר רק אחרי שאני רואה מה קורה בחוץ".
תשתתף בעתיד שוב בריאליטי?
"לא. זה הספיק לי. היה קצר וקולע".
מי אתה חושב שיזכה?
"לצערי, ואיך שאני רואה את הדברים, אני חושב שניר יזכה. אך מי שהייתי רוצה שתזכה זו ירדן, שהתגלתה כבחורה מדהימה, ויש לה סיפור חיים מעניין".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. לי

    אלון כל כך צודק רק לירדן מגיע מלכה הבחורה לא מנבלת את פיה פשוט משכמה ומעלה

  2. דנה

    אלון שנכנס לאח הגדול פרובוקטור גדול. הוא חושב שכול העולם חייב להיות ימני . אחרת הוא נכנס בו. הזהרו אותך מס' פעמים. שאתה מדבר על דברים שראית בחוץ . בתוך המים.

  3. א.נ

    אהבתי את אלון, חכם, מצחיק וכן הוא צדק לגבי שוברים שתיקה אלון מבחינתי אתה המנצח

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר