רס"ר הילה מימוני, מצטיינת שר הביטחון. צילום דובר צה"ל
רס"ר הילה מימוני, מצטיינת שר הביטחון. צילום דובר צה"ל

"השרות בצבא הוא שליחות". הילה מימוני היא מצטיינת שר הביטחון

מימוני בת ה-31 משרתת באגף כוח אדם. "אני מאוד מתרגשת לקבל את הצטיינות שר הביטחון ומעריכה את המפקדים שלי על כך ומוקירה להם תודה", היא אומרת

פורסם בתאריך: 28.2.20 08:37

רס"ר הילה מימוני מפתח תקוה, אשר משרתת כ-ע' רמ"ד פרט במחלקת הסגל תחת אגף כוח האדם, היא מצטיינת שר הביטחון. מימוני, בת ה-31, התגייסה לצה"ל בשנת 2006 למסלול ייעודי לקצונה. היא הגיעה לאוגדה 340, חטיבה 5 (חטיבה 5 – חטיבה ששורשיה בחטיבת גבעתי והיום היא מעורבת עם נח"ל.) ולאחר שירות של שלושה חודשים בחטיבה יצאה לקורס קצינים. כבר בתחילת הדרך, הרגישה שהמסלול פחות מתאים לה וייעדה את עצמו להיות נגדת ועד שנת 2012, שימשה כ-ע' קמש"ח והייתה אחראית על כלל הגדודים בחטיבה. באותה תקופה גם הכירה את בעלה שהיה לוחם בנח"ל. אחד הדברים הזכורים למימוני, אלו הימים הראשונים שלה בחטיבה, שהיו אחרי חטיפתם של אהוד גולדווסר ז"ל ואלדד רגב ז"ל. היא זוכרת שנכנסה למשרדים, ראתה את הקיטבקים שלהם, וזו תמונה קשה שחרוטה אצלה עד היום.
בקיץ 2012 עברה למחלקת הסגל והייתה במדור פיתוח וקידום, אשר אמון על פיתוח עולם הנגדים, פיתחה והובילה תהליכים משמעותיים ובשנת 2016 קודמה לקבע מובהק ועברה לתפקיד במדור פרט, אשר אמון על ליווי נגדים בתהליכים מורכבים. יש לה תואר שני במשפטים ללא משפטנים. "אני אוהבת את התפקיד, מאחר ואני מרגישה שבמסגרתו אני זוכה ללוות את הנגדים שלא פעם נמצאים בתקופות קשות בחייהם וגאה להשתייך למערכת כה מוסרית והומנית", היא מסבירה.
מימוני אמונה על עבודות מטה מרכזיות, משמשת כמוקד ידע ואוטוריטה אשר תומכת את סגלי המשא"ן (משאבי אנוש) בצה"ל האמונים על תחום הנגדים. היא נחשבת לנגדת מצוינת, מסורה, חכמה אשר מייצרת פתרונות לתהליכים מורכבים ומהווה עוגן מרכזי במדור בפרט ובמנהל הנגדים בכלל.
מימוני נשואה ואמא לשני ילדים ולמרות התפקיד העמוס, היא לוקחת חלק בוועדי ההורים. בעלה השתחרר מהצבא בשנת 2013 לאחר שהיה נגד יחידה בנח"ל ובאוגדה 162 ונכון להיום הוא שוטר ביחידת האופנועים. "אני מאוד מתרגשת לקבל את הצטיינות שר הביטחון ומעריכה את המפקדים שלי על כך ומוקירה להם תודה. אני מאמינה שהשירות בצבא הוא שליחות ואני דוגלת ומאמינה באהבת הארץ, כבוד האדם והמסירות", היא מציינת.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משה אפטר פ"ת גימלאי משטרה.

    רציתי לברך את הילה מימוני שקיבלה את אות הצתיינות שר הביטחון, כל הכבוד לך, אנו גאים בך ותמשיכי להיות גם מצתיינת לבעלך לילדים למשפחה ולעם ישראל ברוכים תיהיו יישאר כח. שבת שלום לכולם.משה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר