משה קדוש ז"ל
משה קדוש ז"ל

אבל כבד: משה קדוש מפתח תקווה נהרג בתאונת דרכים קשה

התאונה אירעה בין שני כלי רכב פרטיים בצפון השומרון. אחיו של משה, יובל, כתב: "שניה אחת בחיים והכל מתהפך מקצה אל קצה. הלם מוחלט. משה אחי הבכור, אחד האנשים עם הלב הכי רחב ביקום, נהרג בתאונת דרכים. קשה, הכי קשה בעולם. למה???"

פורסם בתאריך: 6.3.20 09:39

משה קדוש, בן 57 מפתח תקוה, נהרג אתמול (חמישי) בתאונת דרכים קשה בשומרון, סמוך ליישוב ריחן. מועד הלוויה היום בשעה 13:30 בית העלמין סגולה בעיר. קדוש ז"ל, הבכור מבין ארבעה אחים, הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים: בן 14, חיילת בת 19 ובן 24. הוא היה מסגר במקצועו ועבד בפרויקט במפעל בשומרון.

"שניה אחת בחיים והכל מתהפך מקצה אל קצה. הלם מוחלט. משה אחי הבכור, אחד האנשים עם הלב הכי רחב ביקום, נהרג בתאונת דרכים. קשה, הכי קשה בעולם. למה???", כתב אתמול האח יובל קדוש בעמוד הפייסבוק.

יובל קדוש הוא יו"ר הנהגת ההורים בכפר סבא. המשפחה התפרסמה כאשר בתו של יובל ואחייניתו של משה, עמית קדוש, נאבקה תקופה ארוכה במחלת הסרטן, ממנה החלימה.

"חברי הנהגת ההורים העירונית מרכינים ראש ומשתתפים בצערה של משפחת קדוש, עם היוודע דבר מותו הפתאומי בתאונת דרכים של משה קדוש ז"ל, אחיו של יו"ר ההנהגה יובל קדוש", נמסר מהנהגת ההורים של כפר סבא, "הנהגת ההורים כולה מחבקת את משפחת קדוש בשעתה הקשה ושולחת לה מכאן את תנחומיה הכנים. מי ייתן ולא תדעו עוד צער".

בתאונה נהרגו שני גברים נוספים. היא אירעה בין שני כלי רכב פרטיים, בכביש 596 בצפון השומרון. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירה העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה בשלושת הפצועים אולם נאלצו לקבוע את מותם. פארמדיק מד"א אורי לייזרוביץ׳, שהיה מהראשונים להגיע לזירה, סיפר: "מדובר בתאונה חזיתית קשה בין שני כלי רכב פרטיים. שניים מהפצועים שכבו לצד הרכבים ופצוע נוסף היה לכוד בתוך הרכב. שניים מהפצועים היו ללא סימני חיים וסבלו מחבלה רב מערכתית קשה, ונאלצנו לקבוע את מותם. ביצענו פעולות החייאה בפצוע נוסף, אך לאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

יהי זכרו של משה קדוש ברוך. המשפחה תשב שבעה ברחוב הרב פינטו 14 בפתח תקוה. מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני משתתף בצערה של משפחת קדוש על מות משה קדוש בתאונה יהי זכרו ברוך, ומנוחתו עדן, ולא תדעו צער יותר.

  2. גלי

    מנוחתו בגן העדן. משתתף בצער המשפחה . החיים זה חסד . וחשוב שכולנו נפנים כי החיים הם לעשות טוב ולצבור זכויות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר