בינימין נתניהו
בנימין נתניהו צילום תומר אפלבאום

ההודעה של גרינברג לפני הכנס עם נתניהו: "כל מי שעבד בבחירות ורוצה לקבל את שכרו, חייב להגיע"

הדברים נכתבו בהודעה עליה חתום ראש העירייה רמי גרינברג. אתמול נערך במטה כנס בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו. אורי אהד: "זה לא חוקי". בלשכת גרינברג הכחישו את הטענה

פורסם בתאריך: 8.3.20 15:11

בהודעה ששלח ביום שישי עוזר ראש העיר לעובדים שעבדו בבחירות האחרונות בליכוד, נכתב כי מי שרוצה לקבל את שכרו בגין אותה עבודה, חייב להגיע לכנס של הליכוד אתמול (שבת) בפתח תקווה, בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו. בהודעה שנשלחה מטעם דור חרלפ, עוזרו של ראש העירייה רמי גרינברג, ועליה חתום גרינברג שהוא גם יו"ר מטה הליכוד בפתח תקוה, נכתב: "מחר מוצאי שבת ה-7.3 – כל מי שעבד בבחירות ורוצה לקבל את שכרו, חייב להגיע עד השעה 18:45 למטה הליכוד ברחוב בר כוכבא 32".
מדובר בכנס שהתקיים אתמול במטה הליכוד בעיר ואליו הגיעו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושרת התרבות מירי רגב, וזאת לצד ראש העירייה רמי גרינברג ופעילים נוספים בליכוד. כמובן שהתפאורה במקום הייתה של פעילי ליכוד. אגב, לדברי לשכת ראש העירייה, המשכורות לא חולקו בסופו של דבר.
מי שביקר את הנושא הוא אורי אהד, יו"ר האופוזיציה, שטען: "יש פה אמירה שכדי לקבל את הכסף חייבים להגיע, זה לא חוקי בעליל כי הרי חייבים לשלם להם בלי קשר לשאלה האם יגיעו או לא יגיעו לכנס. אז מה קורה אם מישהו לא יכול להגיע כי הוא בחופש או באירוע או בבידוד? אז זה אומר שהוא לא יקבל כסף? מעבר לכך שעל ההודעה הזאת גם חתום ראש העיר בעצמו".
בלשכת ראש העירייה הכחישו לחלוטין את הטענות וטענו כי קבלת השכר לא הותנתה בהגעה למטה אתמול. "ראש העיר רמי גרינברג שימש בבחירות האחרונות כיו"ר מטה הליכוד בפתח תקוה וככזה ביקש מעובדי המטה להגיע במוצ"ש כדי לקבל את שכרם. חשוב להדגיש כי ההגעה למטה במוצ"ש לא היוותה תנאי לקבלת השכר ולא נכפה על אף עובד להשתתף במשדר המיוחד שראש הממשלה ערך במקום", נמסר.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אמא לנערה שהגיעה למקום!!!

    מחר מוצאי שבת ה7.3 – כל מי שעבד בבחירות ורוצה לקבל את שכרו חייב להגיע עד השעה 18:45 למטה הליכוד ברחוב בר כוכבא 32 (מעל מאפיית עיני).

    בברכת שבת שלום,
    ראש העיר ויו"ר מטה הליכוד רמי גרינברג

    זו לשון ההודעה… והגענו ושלחו אותנו הביתה בלי צשכורת כי ראש הממשלה "החליט" להגיע…

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר