אנדריי קוז'ינוב

רשמית: אנדריי קוז'ינוב יהיה חבר כנסת

ביומיים הראשונים שאחרי הבחירות וככל שהתקדמה הספירה נדד מנדט אחד בין אוריאל בוסו מפתח תקוה (מספר 10 בש"ס) לאנדריי קוז'ינוב (מספר 33 בכחול לבן)

פורסם בתאריך: 11.3.20 12:52

וועדת הבחירות הודיעה על תוצאות הבחירות הרשמיות לכנסת ה-23 והגישה אותן לכנסת. על פי התוצאות לש"ס יהיו 9 מנדטים, ולכחול לבן 33 מנדטים, מה שאומר שב"מאבק" בין שני תושבי העיר על המקום הנותר בכנסת ישראל, אנדריי קוז'ינוב, מספר 33 בכחול לבן יכנס לכנסת, ואילו אוריאל בוסו, מספר 10 בסיעת ש"ס, יאלץ להישאר בחוץ בינתיים, אך ייתכן שיכנס במהלך הקדנציה בהתאם לשינויים בחברי המפלגה.  יצוין כי ביומיים שאחרי הבחירות בטרם הושלמה ספירת הקולות נדד מנדט אחד בין ש"ס לכחול לבן. פרט לקוז'ינוב יכהנו בכנסת שלושה נוספים מפתח תקוה: פנינה תמנו שטה (כחול לבן), משה ארבל (ש"ס) וייבגני סובה (ישראל ביתנו).

קוז'ינוב התייחס היום לתוצאות וסיפר על ההתרגשות שלו ממעמדו החדש. "היה הפרש של כמה אלפי קולות לטובתנו", הוא אמר, "כמובן שהמנדט שלי משמעותי מכל מיני סיבות. לקראת סוף השבוע הייתה לנו הערכה די מבוססת שאנו מקבלים את המנדט והיום לשמחתי זה אושר בוועדת הבחירות. כמובן שכשהציעו לי את המקום ה-33 מיד הסכמתי בלי לחשוב אם אני אכנס או לא. נכון שציפינו ליותר מנדטים, הציפייה הייתה להיות סביב 36 מנדטים, אך בסופו של דבר קיבלנו יותר קולות מהבחירות האחרונות, ואני מאמין שגם לי יש חלק בכך. אני מניח שברגע שאעלה לדוכן ההשבעה אז תהיה התרגשות מטורפת. אני זוכר כהתרגשות את ההשבעה שלי בטירונות, ואני מניח שההשבעה שלי כחבר כנסת תהיה יותר מרגשת".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר