ישיבת פורום סרוגים
ישיבת פורום סרוגים עם ראש העיר בניגוד לנהלים.צילום מתוך דף הפייסבוק- סרוגים - פורום הציונות הדתית פ"ת

צפו בתמונות: תושבים כועסים על כך שישיבה של גרינברג עם פורום סרוגים התקיימה שלא בהתאם להנחיות

בישיבה שהתקיימה בעירייה נכחו כ-15 איש, לא בין כולם נשמר מרחק של שני מטרים, ובתמונות רואים שלא כל הנוכחים חבשו מסכות. העירייה: "לכל אורך הפגישה ההנחיות נשמרו גם אם למספר רגעים חלק מהנוכחים צולמו ללא מסכות"

פורסם בתאריך: 23.4.20 19:45

פורום סרוגים קיים ביום שלישי בערב מפגש עם ראש העירייה רמי גרינברג בחדר הישיבות בעירייה. זאת על מנת לקדם מספר פרויקטים בשכונות לטובת הקהילה ומשפחות נזקקות. לטענת תושבים אשר נתקלו בתמונות של הישיבה בדף הפייסבוק של פורום סרוגים, הפגישה התקיימה לא על פי הנהלים. במקום היו למעלה משמונה אנשים (על פי הרשימה שהפורום פרסם נכחו 15 איש), בנוסף לכך לא כל הנוכחים היו עם מסכות, כפי שניתן לראות בתמונות. עוד לפני התמונות לא בין כל הנוכחים נשמר במשך כל הזמן מרחק של שני מטרים. "אנחנו מאוד מודים להם על העשייה, אבל מה הם שונים מכל תושב אחר?", אומר אחד התושבים בכעס. "הם לא שומרים על הכללים ויושבים אחד צמוד לשני. אם אני וכל אזרח אחר יכול לקיים ישיבות בעבודה בזום למה הם לא יכולים", שואל תושב אחר.

ישיבת פורום סרוגים עם ראש העיר בניגוד לנהלים. צילום מתוך דף הפייסבוק- סרוגים – פורום הציונות הדתית פ"ת

ישיבת פורום סרוגים עם ראש העיר בניגוד לנהלים.צילום מתוך דף הפייסבוק- סרוגים – פורום הציונות הדתית פ"ת

תושב נוסף אומר: "לא מובן לי מה היה כל כך בהול לראש העיר לקיים מפגש כזה בניגוד לתקנות. ראש העיר אמור לשמש דוגמא לתושבים, נאה דורש ונאה מקיים. מצד אחד הוא מסתובב עם אפוד ומיגון במהלך שעות היום והלילה, ודואג לכרוז באמצעות רכבי העירייה, ומצד שני הוא בעצמו מפר את התקנות בכך שהוא והפעילים שלו יושבים בחדר אחד למשך זמן ארוך ללא חבישת מסכות ושמירת מרחק. לצערי, הכל זה יחסי ציבור ולא באמת דאגה לשלום הציבור".
מלשכת דובר העירייה נמסר: "מדובר במפגש שמטרתו להרחיב את מעגל גיוס המתנדבים לטובת פרוייקט חלוקת חבילות המזון. מדובר בחברי פורום אשר פועלים בהרבה תחומים לטובת הכלל, לרבות פרוייקט קמחא דפסחא לפני החג ומסייעים לאוכלוסייה החלשה בתקופת הקורונה ובכלל. חברי הפורום פועלים מתוך תחושת שליחות מוסרית ובהתנדבות מלאה. בנוגע להנחיות נציין כי לכל אורך הפגישה הן נשמרו גם אם למספר רגעים חלק מהנוכחים צולמו ללא מסכות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר