דקירה וירי בראש העין. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

מת מפצעיו האדם שנורה על ידי שוטר בראש העין לאחר שדקר אותו

לפי מה שנמסר מהמשטרה שוטר שהוזעק לאירוע אלימות בראש העין נדקר ברגלו וביצע ירי לעבר הדוקר. הדוקר הובהל בית החולים במצב אנוש ולפני זמן קצר מת מפצעיו

פורסם בתאריך: 30.4.20 15:24

עדכון אחרון: 30.4.20 17:00

#עדכון 19:25 – המשטרה הודיעה כי מתחקור ראשוני של האירוע עולה כי השוטר פעל כמצופה ממנו, זאת נוכח סכנת החיים הממשית והברורה בה היה נתון.

# עדכון, 17:00 – מת מפצעיו האדם שנורה על ידי שוטר באירוע בראש העין.

האירוע התחיל בערך קצת לאחר השעה 15:00. התקבל דיווח על אירוע אלימות ברחוב המהרי"ץ בראש העין. שוטר שהגיע למקום בעקבות הדיווח הותקף על ידי חשוד שדקר אותו ברגלו. מצבו של השוטר מוגדר קל. השוטר ביצע ירי לעבר החשוד ומצבו של החשוד מוגדר קשה מאוד. הרקע לאירוע פלילי. שוטרים במקום ונסיבות האירוע נבדקות.

כנסו כאן לידיעה המלאה באתר הארץ ולסרטון מצלמות אבטחה מזירת האירוע

פראמדיק מד"א, שגיא אברמוב, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע, גבר כבן 40 שוכב מחוסר הכרה עם פציעות בגופו, ביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות בשטח, הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו תוך כדי פעולות החייאה לבית חולים. אנשים שהיו בזירה הובילו אותנו לפצוע נוסף, גבר בן 28 שהיה בהכרה מלאה ופונה לבית חולים במצב קל".
מזק"א נמסר: שוטר הותקף ונדקר ע״י גבר כבן 30. צוותי מד״א מפנים את התוקף לאחר שנוטרל בירי במצב אנוש תוך כדי החייאה לבית החולים בילינסון. הרקע פלילי.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר