משאית מוסיקה. צילום לעיריית פתח תקוה

ל"ג בעומר בפתח תקוה: משאיות מוזיקליות ולהטוטני אש

שבע משאיות יסיירו ברחבי העיר עד 20:00, ואז חלק מהן יעברו לשכונות חרדיות. בשעה 20:00 מוזמנים כל התושבים לצאת למרפסות ולהאיר עם פנסים

פורסם בתאריך: 6.5.20 12:24

בהמשך למגבלות והנחיות משרד הבריאות, הוטל איסור על קיום מדורות בל"ג בעומר. לאור ההנחיות, הודיעה עיריית פתח תקווה ששבע משאיות מוזיקה יסיירו ביום שני ה-11.5 ערב ל"ג בעומר ברחבי העיר ויעשו שמח לתושבים. על כל משאית יופיע להטוטן אש והתושבים מוזמנים להצטרף מהמרפסות, לצפות במופע וליהנות מהמוזיקה. המשאיות יתחילו את פעילותן בשעה 16:00 וימשיכו עד השעה 20:00.
בשעה 20:00 מזמינה העירייה את התושבים לצאת למרפסות ולהאיר את שמי העיר בעזרת פנסים. בשעה 20:00, ארבע משאיות ימשיכו לשכונות הדתיות-חרדיות ויעשו שמח עם מוזיקה חרדית ברוח החג. המשאיות אלה יפעלו בין השעות 20:00-21:00.
ראש העירייה רמי גרינברג אמר: "השנה לאור הנחיות משרד הבריאות לא יתקיימו מדורות ולא נאפשר התקהלות. נשמח את התושבים באמצעות משאיות מוזיקה שיסיירו ברחבי העיר ואמן אש שיעשה להטוטי אש לילדים. אני מאוד מבקש מהתושבים להמשיך להקפיד על הנחיות משרד הבריאות ולהימנע מהתקהלויות. המשק אמנם חוזר אט אט לשגרה אך עדיין יש להקפיד על חבישת מסכות, שמירה על מרחק ושטיפת ידיים. מאחל לכולם חג שמח, חג של רעות וגבורה".
האירועים בהפקת אגף אירועים ואגף שכונות, ואירועי המשאית החרדית בהפקת אגף אירועים ומחלקת תרבות חרדית.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר