רמי לוי פתח תקווה העובדים ללא מסכות. צילום חנה קרן

תקרית חמורה ברמי לוי: עובדת חטפה טלפון מלקוחה שצילמה עובדים ללא מסכות לאחר שהעירה להם

חנה קרן בת ה-70 ביקשה מספר פעמים מהעובדים לחבוש מסכות. קרן: "מדברים על ערבות הדדית אבל ברגע האמת אף אחד לא עזר לי". רשת רמי לוי: "המקרה יטופל"

פורסם בתאריך: 14.5.20 10:34

חנה קרן בת 70, יצאה ביום רביעי בבוקר לקניות בסניף 'רמי לוי' בעיר. חנה שנמצאת בקבוצת סיכון, ראתה בסניף עובדים שלא עוטים מסכה וזאת בניגוד להנחיות של משרד הבריאות. לדבריה פנתה אליהם וביקשה שישימו מסיכות כי זה מסכן את מי שנמצא במקום. עוד היא מספרת שכאשר לא הגיבו, החלה לצלם אותם בטלפון הנייד שלה. קרן טוענת כי אחת העובדות, שככל הנראה לא התלהבה מעניין הצילום, חטפה ממנה את הטלפון על מנת למחוק את מה שצולם.

"הגעתי לסניף מוקדם בבוקר וראיתי את כולם בלי מסכות וישר הערתי. גם ברחוב יש אנשים בלי מסכות, אבל פה זה היה גורף ואני לא רציתי לסכן את הבריאות שלי", היא מספרת. "הלכתי לקופה הראשית ושאלתי אותה למה העובדים בלי מסכות, היא ביקשה בכריזה לשים והם שמו לכמה רגעים והורידו שוב. כשראיתי את אחד העובדים בלי מסכה, שאלתי אותו למה הוא לא שם מסכה והוא ענה בצורה לא יפה שהוא מסכן את עצמו ולא אותי. כולם מסביב התחילו להגיד שאני מז'נונה, דבר שמאוד העליב אותי. החלטתי לצלם אותם, כי בדרך כלל זה מרתיע", היא אומרת. "כשהעובדים ראו שצילמתי אותם, הם התחילו להתקבץ סביבי, כולל עובדים בכירים, והתחילו לבקש שאמחוק את הצילומים. באותו רגע, אחת העובדות חטפה לי את הטלפון והתחילה למחוק תמונות ואין לי מושג מה נמחק מעבר למה שצולם במקום", היא אומרת בכעס.

עוד היא מציינת: "מדברים כל הזמן על ערבות הדדית, אבל ברגע האמת אף אחד לא בא ודיבר איתי, לא שאל אם אני צריכה עזרה וכשביקשתי טלפון מאחד האנשים להתקשר למשטרה, אף אחד לא היה מוכן לעזור לי, מבחינתם הייתי מטרד וזה הרבה יותר פוגע ומעליב".

בתה של חנה מוסיפה: "כשהיא סיפרה לי על כך זה היה לי מאוד קשה לשמוע שהיא עברה דבר כזה. שגם סיכנו את הבריאות שלה וגם השפילו אותה".
מרשת רמי לוי נמסר: "רשת רמי לוי שמה לנגד עיניה את בריאות לקוחותיה ועובדיה. יש נוהל ברור לא להוריד את המסכה. מקרה זה יטופל והעובד יקרא לבירור הנושא".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. מיקי

    גם עובדים ללא מסכה וגם חוטפים טלפונים- בריונות
    לא נכנס יותר לרמי לוי

  2. עמיר בן חמו, מרכז.

    רמי לוי, אני ומשפחתי יותר לא קונים אצלך!!!! חזקים על אישה מבוגרת וצודקת, פשוט בושה!!!

  3. תשובה לא מספקת

    כל העובדים שלא שמו מסכה צריכים להענש בחומרה ואת חוטפת הפלאפון צריךלפטר. זה זלזול שקיים בהרבה מקומות (הרבה סופרים, פארמים וחנויות). הגיע הזמן שהעירייה תתערב ותתחיל לאכוף ולקנוס. לצערנו הם יבינו רק דרך הכיס.

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לגבי העובדת שחטפה את הטלפון מידיה של הלקוחה צריך להגיש תלונה במשטרה. זו תקיפה פיסית.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר