קובי סנדהאוס. צילום פרטי, גיא ואוגו

העבודה החדשה של קובי סנדהאוס: "אמרתי נעשה מה שאפשר, צריך להתפרנס"

קובי סנדהאוס הוא מוזיקאי ומורה לנגינה, כיום הוא מקליט פרוטוקולים בבית המשפט, אחרי שעבד גם כשליח וכעוזר גנן

פורסם בתאריך: 30.5.20 17:28

קובי סנדהאוס הוא מוזיקאי, יוצר ומורה לנגינה. "ההופעות שהן עיקר העיסוק שלי הופסקו בחודש מרץ ולא ברור עדיין מתי יחזרו", מספר סנדהאוס. "לפני שהתחילה הקורונה, התחלתי לעבוד פעמיים בשבוע בתור מקליט פרוטוקולים בבית משפט לכמה שעות ביום ובתקופה הזו עברתי לעבוד במשרה מלאה, מאחר ואין לי כרגע פרנסה אחרת. לפני הקורונה, אחר הצהריים לימדתי נגינה ובערב היו לי הופעות ושני הדברים הופסקו בגלל הקורונה. אחרי שהמשק הושבת והבנתי שאין פרנסה ניסיתי למצוא כל מיני אלטרנטיבות. עבדתי בתור עוזר גנן, בתור שליח של מתנות בפסח וכל מיני דברים הזויים שהגיעו אלי, אמרתי גם ככה אין עבודה ונעשה מה שאפשר, כי צריך להתפרנס", הוא מספר.

קובי סנדהאוס. צילום גיא ואוגו

זה לא מבאס?
"זה מבאס לעבוד בעבודה שהיא לא התחום שלך, אבל זה נותן לך הרגשה טובה, כי לקבל טלפון מהבנק זה הרבה יותר מבאס, כשאתה עם הגב לקיר זה הרבה יותר מבאס. יש לך משפחה ואחריות. אני עושה את זה כרגע בקטע זמני, גם אם הזמני זה למשך שנה, כי כרגע יש בעיה. המטרה היא לחזור לעסוק במה שעסקתי לפני. אבל אף אחד לא יודע מתי זה יסתיים, גם בקטע פסיכולוגי אתה לא יודע מתי אנשים יחזרו למועדונים ויבואו לשבת אחד ליד השני. אנשים לא לוחצים ידיים וחוששים", הוא מסביר. "אז ביקשתי להשתבץ בעבודה בבית המשפט מתי שיש וזה נהיה משרה מלאה. זה לא מחליף את ההופעות, אפילו לא חצי, אבל זה עדיף מכלום".
סנדהאוז מופיע במספר להקות שאחת מהן היא להקת המג׳יקל בנד – אשר מתמחה בשירי הביטלס. "אנחנו מחכים שיחזרו ההופעות ובינתיים מנסים להתחיל להניע. קבענו הופעה ניסיונית לאמצע חודש יוני, אבל עדיין יש הגבלה של 100 איש. בדרך כלל המופעים שלנו מלאים ואנחנו עדיין לא יודעים מה יהיה. לצערי, תעשיית התרבות מתה כרגע ואני לא יודע אם סופית, אבל לפחות לזמן הקרוב. יש אנשים שלמדו מוזיקה, תיאטרון ותחומים נוספים בתעשייה ואומרים להם לכו תחפשו מקצוע אחר. אנחנו מרגישים מאוד נבגדים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר