אולם אמסטרדם צילום
זאב שטרן
אולם אמסטרדם צילום זאב שטרן

"ניצול לרעה של המצב". ההסתדרות דורשת מהעירייה להחזיר את מנהלי האולמות מהחל"ת

העירייה הוציאה את מנהלי אולמות הספורט לחל"ת, אך מסתבר שאינה מתכוונת להחזיר אותם בעוד האולמות מנוהלים על ידי עובדי עירייה. ההסתדרות: "יש כאן ניצול לרעה של המצב מול העובדים"

פורסם בתאריך: 25.5.20 09:05

ההסתדרות דורשת להחזיר לעבודה סדירה בתוך יומיים את מנהלי אולמות הספורט המופעלים על ידי העירייה, באמצעות מקפת. במכתב שהוציא היועץ המשפטי של ההסתדרות, עו"ד איתן שמורק, לראש העירייה רמי גרינברג, נכתב שבמידה שהעובדים לא יוחזרו, תנקוט ההסתדרות בצעדים ארגוניים ומשפטים כנגד עיריית פתח תקווה. עוד כותב עו"ד שמורק, כי עיריית פתח תקווה מפעילה חלק מאולמות הספורט שלה באמצעות עובדי עירייה, בעוד שמנהלי האולמות הוצאו לחל"ת וטרם הוחזרו לעבודה. עוד הוא מציין : "התנהלות זו מנוגדת לכל נורמה של תום לב, בייחוד במעסיק ציבורי", ומתלונן על ניצול לרעה של מצב החרום במשק על ידי העירייה מול העובדים.

מלשכת דובר העירייה נמסר: "עם כניסתו לתפקיד, ראש העיר רמי גרינברג, ביצע שורה של צעדי התייעלות כפי שלא עשתה אף רשות אחרת. במשך שנים נוספו לעירייה עובדים שלא על סמך שיקולים מקצועיים אלא מתוך שיקולים ואינטרסים פוליטיים. דבר שהגדיל את הוצאות השכר על חשבון הפעולות לתושב. בשל משבר הקורונה, עיריית פתח תקוה, כמו כל ארגון אחר במשק, נאלצת להעמיק את צעדי ההתייעלות. זאת בין היתר כדי להמנע מהעלאת תשלומי הארנונה לתושב ולהמשיך במגמת הפחתה בתשלומים אלו כפי שקרה בשנתיים האחרונות. לצד זאת, עיריית פתח תקוה ממשיכה בתהליך ההתייעלות, מונעת את ההוצאות המיותרות ומבצעת רה ארגון בתוך המערכת. במקביל, העירייה פועלת לתת את השירות הטוב ביותר לתושב וצריך לברך על כך".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר