ג'ודו. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

איך תקבלו החזר כספי עבור חוגי מרץ? המדריך המלא להורה המבולבל

התשלום לחוגים מתבצע חודש מראש וכך קרה שהורים רבים שילמו תשלום מלא עבור חודש מרץ, בו החוגים הופסקו ב-15. אז איך הם יקבלו את ההחזר? שאלנו את העירייה בעקבות פניות של הורים רבים

פורסם בתאריך: 3.6.20 08:20

בימים אלה מפרסמת עיריית פתח תקווה, את החזרת פעילות חוגי הילדים לחודשים יוני יולי. כזכור, פעילות החוגים הופסקה ב-15 במרץ לאור התפרצות מגפת הקורונה בארץ. מאחר והתשלום עבור החוגים מתבצע חודש מראש, התשלום עבור מרץ שולם על ידי ההורים  במלואו. הורים רבים מתלוננים שלמרות פנייתם לעירייה, לא קיבלו זיכוי עבור מחצית מחודש מרץ בה לא היו חוגים, או לחילופין לא נאמר להם כיצד יזוכו.

"מקפת גובה את התשלום עבור החוגים חודש מראש לכן הם גבו את תשלום מרץ בחודש פברואר ובפועל קיבלנו רק שבועיים מתוך ארבעה שבועות", אומר אחד ההורים שפעילים בנושא, "כלומר, שילמנו מלא וקיבלנו חצי. עכשיו מפרסמים שהחוגים יתחילו שוב ועלינו לשלם שוב עבור חודשים יוני יולי, כי הוראת הגביה מתחילת השנה בוטלה. ניסינו להבין מה קורה לגבי חודש מרץ ולא קיבלנו תשובה. תאכלס, אנחנו אמורים לשלם רק עבור פעילות של חודש וחצי, כי עבור מחצית ממרץ אמור להיות לנו זיכוי ולצערי זה לא כך".
מלשכת דובר העירייה נמסר: "בדומה למתווה שנמצא בצהרונים, גם בחוגים – יתרת הימים מחודש מרץ יוחזרו כאשר תתקיים פעילות מלאה בחוגים במהלך חודשי הקיץ. במידה ומשתתפי החוגים יבחרו שלא לנצל את יתרת הימים, התשלום החלקי עבור חודש מרץ יוחזר אליהם עם החזרה של מקפ"ת לפעילות מלאה – בכפוף להנחיות משרד הבריאות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר