הפארק הגדול. צילום זאב שטרן
הפארק הגדול. צילום זאב שטרן

ההחלטה שמתסכלת תושבים רבים: פארק יצחק אוחיון עדיין סגור, למעט בסופי שבוע

עוד שבוע עבר ובעוד הפארקים בערים השכנות פתוחים בעירייה מתעקשים לפתוח את הפארק הגדול ע"ש יצחק אוחיון רק בסופי שבוע

פורסם בתאריך: 2.6.20 17:14

בעוד כל המשק חוזר לפעילות מלאה, הפארקים בערים מסביב וברחבי הארץ נפתחו והחופים מלאים, פארק יצחק אוחיון – הפארק הגדול בפתח תקווה, עדיין סגור במהלך כל השבוע ונפתח רק בסופי שבוע. ההחלטה הזו של העירייה מעוררת כעס רב ותיסכול אצל לא מעט תושבים. בהודעה שהוציאה העירייה בשבוע שעבר היא ציינה שפארק יד לבנים נפתח לפעילות מלאה והוא ייסגר בשעות הלילה למניעת וונדליזם בעוד פארק יצחק אוחיון (הפארק הגדול), יישאר סגור בשלב זה במהלך ימות השבוע, וייפתח למבקרים רק בסופי השבוע. מתברר שגם השבוע אין שינוי בהחלטה של העירייה וגם ההסברים שהיא מספקת לא ממש משכנעים.

"אני נכה צה"ל שמתגורר באזור נווה גן ויש לי הוראה מהרופא לעשות מידי יום הליכות", מספר תושב העיר. "לפני הקורונה הייתי צועד בפארק הגדול ועכשיו הגעתי מספר פעמים והוא סגור. אני לא היחיד שמגיע, תושבים רבים מגיעים, יושבים על המעקה בכניסה ולא מבינים למה הם לא יכולים להיכנס. פניתי ללשכת ראש העיר מספר פעמים, השארתי הודעות והתשובות שקיבלתי הן מטופשות, כמו למשל שאסור שתהיה צפיפות. הרי בקניון ובבתי קפה, יש הרבה יותר אנשים והפארק והוא רחב ידיים. חוץ מזה, אם זו באמת הסיבה והם דואגים כל כך לצפיפות, הרי בסוף שבוע, כשהפארק פתוח, יש הרבה יותר אנשים ומשפחות ולכן לא מובנת לי התשובה שלהם".

תושבת אחרת מוסיפה: "אנחנו משלמים ארנונה גם בשביל שיהיה לנו פארק פתוח ולא סגור. אני נאלצת להניע את הרכב ולנסוע לפארק ברמת גן על מנת לעשות הליכות וזה לא תקין, במיוחד כשיש לי מול הבית פארק גדול. אני לא מצליחה להבין את הסיבה שהם החליטו לסגור אותו, מה שכן, זה לרעתנו, התושבים, בעיקר התושבים המבוגרים".
ב- 11 במאי אישרה הממשלה בישיבה טלפונית את פתיחת הפארקים והגנים הציבוריים וכן את השימוש במתקני הכושר באתרים אלה, אך ללא מתקני שעשועים. לפני ל"ג בעומר, הסבירו בעירייה שהם מתכוונים לפתוח את הפארק, לאחר שחופשת החג תסתיים, כלומר בסוף השבוע של ה-15 במאי, אך בהמשך הודיעו שהפארק ייפתח רק בסופי שבוע.
מלשכת דובר העירייה נמסר: "בשל המצב הוחלט בשלב זה לפתוח את פארק יצחק אוחיון רק בסופי שבוע ובמקביל ניתן להגיע לפארקים הקטנים הפרוסים ברחבי העיר ולנהוג בכפוף להוראות השעה. בשונה מהפארקים הקטנים, בפארק אוחיון קיים מרחב גדול של מתקני שעשועים שבהם משתמשים גם רבים שאינם תושבי העיר. לכן, ההחלטה נועדה בין היתר למנוע את השימוש במתקנים – כפי שמורות הנחיות משרד הבריאות בנושא. אנחנו ערים לאי הנוחות שנוצרה, אך חשוב להדגיש כי מדובר בצעד שנועד לשמור על בריאות התושבים. כפי שברור לכל, הקורונה עדיין כאן ומתוך מחויבות לשלום הציבור הרשות נוקטת במגוון של צעדים כדי למנוע את התפשטות הנגיף".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. דוד יוסף

    בושה להתנהלות העירייה, הפארק אמור ליצור מקום בילוי מקומי ובגלל שהוא נסגר אנו נאלצים לעשות את העילות שלנו בפארק הלאומי שבר"ג או בפארק הירקון בת"א.

  2. ציון

    פשוט מעצבן ולא מובן
    כולל הגן החי סגור זה פשוט אבסורדי
    פניתי ללשכת ראש העיר וחזרו אלי בתשובות הכי מסבנות
    אבל לסגור את הפרק הגדול זה פשוט התעללות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר