רב כולל בפתח תקוה הותקף על ידי מתנדב
רב כולל בפתח תקוה הותקף על ידי מתנדב צילום וידיאו מתוך סרטון שרץ ברשת

הסרטון האלים שמסעיר את הרשת: מתנדב במשטרה ובמד"א בועט בגסות ברב כולל בפתח תקוה

הרקע היה ככל הנראה טענה לאי חבישת מסכות, והעימות שהתפתח לתקיפה פיזית. עורך דינו של המתנדב טוען: מרשי מצר על מה שאירע אך הוא זה שהותקף ראשון

פורסם בתאריך: 4.6.20 18:13

סרטון שרץ בימים האחרונים ברשתות החברתיות מסעיר את פתח תקוה ואת הרשתות בכלל. מדובר בסרטון בו נראית תקיפה אלימה של רב על ידי מתנדב במשטרה ובמד"א. עורך דינו של המתנדב טוען כי לקוחו הוא שהותקף ראשון וכי הסרטו ערוך.

המתנדב נראה בסרטון, הערוך לטענת עורך דינו, כשהוא תוקף את הרב ובועט בו. מדובר בכולל ברחוב ארלוזורוב.  בסרטון רואים את המתנדב, קופץ על הרב ומפיל אותו על הריצפה ובועט בו, עד שהוא מורחק על ידי אנשים מהמקום. עוד אמר עורך הדין כי לקוחו מצר על מה שאירע, אך הדגיש שוב ושוב את טענתו כי הוא זה שהותקף ראשון.

צפו בסרטון:

על פי עדויות של מקורבים לרב הכולל, במהלך מספר ימים המתנדב הסתובב בסמיכות לכולל עד שנוצר ביניהם וויכוח מילולי שהוביל לעימות. "במשך שלושה ימים, כל יום הוא הזמין להם משטרה, כי כביכול הם מסתובבים בלי מסכות", מספר אחד התושבים. "להבנתי זה התחיל בגלל משהו אישי וזה התפתח, המשטרה הגיעה למקום, ראתה שהכל בסדר והלכה, אבל זה כנראה לא סיפק אותו ובשלב כלשהו הוא תקף את ראש הכולל שבסך הכל ביקש לסלק אותו מהמקום, כי הוא הפריע להם ללמוד. צריך להבין שמדובר ברב כולל מאוד מכובד שיש לו כולל כבר 30 שנה".
קובי פלומו עורך הדין של המתנדב, מסר בתגובה: "הלקוח שלי הותקף ראשון, האירוע הוא קצר והיה במשך שלוש שניות, אומנם הוא נראה מכוער ואני מסכים וגם הלקוח שלי מצר על כך והוא ללא עבר פלילי, ובלהט התקיפה שהוא חווה, הוא סבר שהוא מתגונן ושם זה נגמר והוא מיד הזמין עזרה רפואית, על אף שלא נגרמה חבלה והצד השני לא ביקש להתפנות".
ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "מיד עם קבלת התלונה במשטרה נפתחה חקירה. נדגיש כי המקרה אינו קשור בשום צורה ואופן להיותו מתנדב, לא התרחש כלל במהלך התנדבותו, והוא ייבדק ביסודיות ויטופל באופן זהה לכל אזרח".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. ג׳רום

    זה לא נראה ערוך שש הסרטון. ויש מקום לתת קנס למתנדב לפיצוי למותקף.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    היד האלימה הזדונית בגלל וויכוח בכל נושא שהוא,
    חייב להסתיים בארץ הזו, בדרך של את מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך. כדי לנקות את השטח מאלימות , היד האלימה חייבת להיות מושטת לשלום ובשיחה של הידברות כנה בגובה מורשת ישראל, למען קבלה לעתיד.

  3. יהודה

    מן הסתם..לאור התנהוגותו של כלל המגזר של ה'מותקף', אפשר להעריך שהסרטון מגמתי, כשיתחילו לציית לחוק, לכבד שוטרים וחיילים, נדע שיש עם מי לדבר.

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא להאמין לאן הגענו , הקלגסות חילחלה לתוך מערכת החיים שלנו. זה החל בשטחים מול הפלסטינים והנה זה כאן. מזל שלא ירו בו..

  5. בתשבע

    המתנדב שהתנדף אינו ראוי לשום תפקיד
    איש של שינאת חינם מקווה שישפט ויבוא על עונשו עצוב לראות תמונה שמזכירה נשכחות יהודי שמתנהג באלימות רבה לאדם
    פני הדור כפני הכלב

  6. דודו

    מרים יד על התורה ??? פתחת חשבון עם בורא עולם צפה פגיעה מלמעלה

  7. אתיופית שמחה לאיד

    חחחחחחחחחח.. מגיע לכם. שאנחנו התרענו שיש שיטור יתר על העדה שלנו שתקתם נכון?? חתיכת צבועים. תאכלו אותה. נהתי מהצפייה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר