התקרית ברחוב הסיבים. צילום מתוך הסרטון באדיבות דיווחים בזמן אמת
התקרית ברחוב הסיבים. צילום מתוך הסרטון באדיבות דיווחים בזמן אמת

הסרטונים שמסעירים את הרשת: טענות קשות נגד המשטרה על אלימות כלפי אישה ללא מסכה

אירוע ברחוב הסיבים מעורר סערה ברשת. המשטרה בתגובה: "בשל סירובה למעצר ותקיפת השוטרות, נעשה שימוש בכוח ובשוקר, לא נאמר בשום שלב כי מדובר באישה בהריון"

פורסם בתאריך: 18.6.20 09:46

סרטון שמעורר סערה גדולה רץ ברשת מאתמול. בסרטון רואים שוטרים בפתח תקווה מנסים לעצור תושבת שככל הנראה הלכה ברחוב ללא מסכה ו/או עברה עבירת תנועה לכאורה, ולטענת המשטרה לא הסכימה להזדהות. אבל מה שקרה מכאן והלאה זעזע לא מעט אנשים. בסרטון שצולם ברחוב הסיבים 7 רואים שהשוטרים מנסים לעצור את התושבת שהתנגדה תוך שימוש בכוח, לדעת לא מעט אנשים – כוח מוגזם. במקום נוצרה התקהלות גדולה כאשר מספר אנשים מבקשים מהשוטרים לא להשתמש בכוח מוגזם. למקום הגיעו כוחות משטרה נוספים ונוצרה המולה גדולה.

בפוסט שהעלה בפייסבוק תושב שנכח באירוע נכתב: "היום בשעה 13:00 + – ברחוב הסיבים 7 פתח תקווה, מול המשרד שבו אני עובד. הוכו בפראות בלתי מתוארת 3 בנות מהצוות שבו אני עובד. הסיפור התחיל מקנס על מסיכה/חצייה באדום (לא ברור עדיין), המשיך מלעצור את הבחורה, בת 30+ , בהריון ולפוצץ אותה מכות על הרצפה בליווי טייזר חשמלי. נהייתה המולה וניסו לעזור לה אנשים אז הגיעו 7 ניידות. זה המשיך לעצור משהיא שניסתה למנוע מהשוטרת להרביץ לבחורה, בהגנה על גופה, הבחורה נעצרה והוכתה, בחורה נוספת שניסתה למנוע את האלימות מול הבחורה השנייה, המוכה החדשה, הוכתה ונעצרה גם היא. כל הבחורות בסיפור הנ"ל הן בחורות סופר לבביות שביום יום שלהן מגייסות תרומות לילדים בפוסט טראומה מהמחלקה הסגורה בבית חולים גהה. בחורות שלא יהססו אף פעם לסייע לבן.ת אדם שזקוק, מהקטן לגדול ורק מהאהבה ובדרך טובה ונעימה".

צפו בסרטונים שפרסם דף הפייסבוק דיווחים בזמן אמת בפייסבוק:

הסרטונים באדיבות דף הפייסבוק דיווחים בזמן אמת בפייסבוק

ממשטרת ישראל נמסר: "במהלך פעילות אכיפה השוטרת הבחינה באישה מבצעת עבירת תנועה וללא מסיכה על פנייה כנדרש בחוק. לאחר שעוכבה לזיהוי ואכיפה החלה לצעוק לעבר השוטרות, השתוללה ותקפה אותן פיזית. למרות אזהרות שתחדל ממעשיה, היא המשיכה לתקוף ולהשתולל עד שהשוטרות נאלצו לעוצרה. בשל סירובה למעצר ותקיפת השוטרות, נעשה שימוש בכוח ובשוקר עד להשלמת המעצר והשתלטות עליה. לא נאמר בשום שלב ועד לרגע זה כי מדובר באישה בהריון".

הצילום שמפורסם כאן הוא באדיבות דף הפייסבוק דיווחים בזמן אמת ורץ ברשתות החברתיות. פרסום לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אזרח שומר חוק

    עם כל הכבוד לסרטונים שהעלתם אני רוצה לראות את ההתחלה זה יותר חשוב!
    איך היא דברה אל השוטרות?
    האם היא דברה בכבוד?
    לא הרימה יד?
    זאת לא חוכמה לצלם את הסוף.
    לצערי יש הרבה אנשים שחושבים שהם מינימום אלוהים או עולם תחתון.
    תנו כבוד לשוטרים.
    היו לא מעט סרטונים שרואים את האזרח מאיים ומדבר בזלזול כלפי השוטרים כאילו הם אוויר.
    מה שבטוח זה שהבחורה הזו פעם הבאה תתנהג כחוק.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר