מבצע משותף של זקא, כיבוי אש והמשטרה, לפינוי בית ברחוב אורלוב בעיר
מבצע משותף של זקא, כיבוי אש והמשטרה, לפינוי בית ברחוב אורלוב בעיר, בו התגורר אדם ערירי. צילום: זק"א

תושיית השכנים הצילה אדם כבן 70. מראה מזעזע התגלה בדירה בפתח תקוה

כשאנשי זק"א הגיעו לדירה באורלוב בעקבות תלונות על ריח רע, הם חשבו שמדובר בגופה שנמצאת זמן רב. בפנים הם מצאו לכלוך וריקבון ואדם בשנות ה-70 שחי בתנאים מחרידים

פורסם בתאריך: 20.7.20 11:30

עירנות של שכנים ברחוב אורלוב, שהריחו ריחות רעים חזקים, חשפה מראה מזעזע של אדם בשנות ה-70 שלו שחי בדירה מלאת אשפה וג'וקים. אתמול פונה התושב מביתו עד שהבית נוקה וסודר. לצורך פינוי האשפה אף הובא למקום מנוף. יצוין כי תחילה חשבו רבים שמדובר בעוד מקרה של גופה שהייתה זמן רב בדירה.

המנוף שהובא לבית ברחוב אורלוב. צילום: זק"א

"מדובר באירוע מאוד לא פשוט", מספר דובר זק"א אליעזר סמט. "קיבלנו פניה מהשכנים שהם מרגישים ריח נוראי בכל הבניין, ריח שהמתנדבים שהגיעו למקום זיהו מייד. חששנו שמדובר בעוד מקרה כפי שאנו חווים מהגל הראשון של הקורונה, של תושבים שנפטרו. הגענו לשם יחד עם כוחות המשטרה וכיבוי אש, במטרה לטפל בכבוד המת ובעוד אירוע מצער. השכנים סיפרו שמדובר בבנאדם גלמוד שהם לא ראו אותו מיום שישי. הכיבוי הביא מנוף ונכנסו פנימה במטרה למצוא את הגופה וראינו בית הפוך מלא אשפה וזבל, הכל מלוכלך, שקשה לתאר איך אדם חי בשנת 2020 בצורה שכזו. זה היה ממש זוועת עולם, זבובים בכל הבית, הכל הפוך ומלוכלך, רקבון מתקדם של דברים וכשאנחנו נכנסים פנימה, אנחנו רואים בנאדם בסביבות שנות ה-70 שלו שהוא מאוד מוזנח שאומר שהוא גר בתוך הבית הזה. לא האמנו שבנאדם חי בתוך הבית, זה לא ראוי ולא מכבד. הזעקנו את הרווחה, שאמרו שהם יטפלו בו וידאגו לניקיון הבית ולתת לו עזרה. צריך להדגיש הוא לא ערירי, אלא גלמוד שחי לבד ובזכות תושיית השכנים ששמו לב, נמנע אסון גדול, כי לא ניתן לחיות בצורת חיים כזו עוד הרבה זמן. אנחנו נמצאים בתקופה קשה וחייבים לשים לב לכל מי שנמצא מסביבנו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אזרח מודאג

    בלי מערכת רווחה מתקפקדת נראה עוד הרבה מקרים כאלה. . להציל עכשיו את השירותים החברתיים.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר