גדית שמש פניז'ל
גדית שמש פניז'ל

עיזרו להציל את גדית: אם לחמישה זקוקה לחצי מיליון דולר עבור טיפול ניסיוני בסרטן

תושבת פתח תקוה, גדית שמש פניזל, נמצאת ביוסטון עם משפחתה, שם היא עוברת טיפול ניסיוני שיכול להציל את חייה. "אנחנו עברנו ועדיין עוברים חוויה מטלטלת שמשנה את כל ההסתכלות על החיים", מספר בעלה רפי

פורסם בתאריך: 22.7.20 13:03

תושבת פתח תקוה גדית שמש פניז'ל, בת 48, אם לחמישה, ממשיכה להילחם על חייה ונמצאת בטיפול ניסיוני בעיר יוסטון שבמדינת טקסס בארצות הברית. היא זקוקה לסכום של חצי מיליון דולר על מנת שתוכל להמשיך את הטיפול שיכול להציל את חייה. גדית חולה בסרטן שד גרורתי שהתפשט למוח, ויחד איתה שוהים הבעל רפי והילדים שחווים תקופה לא פשוטה, רחוקים מהבית ומהמשפחה.

הסרטן התגלה אצל גדית לפני כשנתיים וחצי. לאחר שעברה טיפולים שלא שיפרו את מצבה קיבלה המלצה לנסוע לטיפול נסיוני בארצות הברית בעלות של מיליון שקלים. בסרטון שפרסמנו במאי 2019 אמרה שהיא רוצה להיות בבר מצווה של הבן שלה, אפילו אם זה רק בבית הכנסת. היא סיפרה שהיא רוצה לקחת את הילדה שלה לבית הספר ולהיות עם הילדים, לחתן אותם ולגדל אותם.

באותה תקופה התקיימו בארץ מספר אירועי התרמה כדי שהמשפחה תוכל לממן את הטיפולים. "בהתחלה נסענו לארצות הברית רק גדית ואני, לניסוי" מספר הבעל רפי, "הילדים נשארו עם הסבא והסבתא, שהם בני יותר מ-80. במהלך הניסוי עשינו גיחה ארצה לאסוף את הילדים שכן כבר היה קשה מדי לסבא ולסבתא. המשכנו איתם לניסוי בקליפורניה. הקהילה היהודית המדהימה שם עזרה לנו, עד שראינו שהניסוי לא ממש עובד כמצופה ומצאנו טיפול אחר ביוסטון. עברנו לשם עם הילדים מספר שבועות לפני שהתחיל הבלגן עם הקורונה והתחלנו ניסוי מאוד אגרסיבי, ברמת רעילות גבוהה מדי עבור גדית, שסבלה גם מאובדן זיכרון לטווח קצר".

רפי מספר שבעקבות הטיפול האגרסיבי הם הפסיקו את הטיפול לחודש על מנת לתת לגדית להתאושש ולעבור שיקום נוירולוגי, דרך הזום, בתל השומר. הוא מספר גם שבגלל התפשטות הקורונה הילדים סגורים בבית שבו הם גרים ביוסטון. "החיים מאוד לא פשוטים. לבת הגדולה נאלצנו לחגוג בת מצווה רק איתנו, משהו מאוד צנוע ומאכזב. חגגנו יום הולדת לבת הקטנה שלנו, בת החמש, שבזמן שכיבתה את הנרות התפללה שאמא שלה תבריא. הגענו למצב שילדה קטנה נאלצת לוותר על ילדותה ולהיות מספיק בוגרת כדי להתפלל שאמא תבריא. אך לשמחתנו השם שמע את תפילתה והטיפול הניסיוני עובד נותן אותותיו באופן חיובי. אלא שהסכום עבור הטיפול הזוי ועומד על כחצי מיליון דולר.

"הרצון שלנו הוא רק להיות פה עבור ילדינו ולזכות לטפל בהם, לראות אותם גדלים ולהיות באירועים משמחים שלהם. אנחנו עברנו ועדיין עוברים חוויה מטלטלת שמשנה את כל ההסתכלות על החיים ומה באמת חשוב בחיים. מה שחשוב נמצא ממש לידנו. זו לא העבודה, אלה לא התארים ההשכלה שלנו ולא שום דבר אחר למעט ילדינו – לראות אותם גדלים ונהנים מהחיים יחד איתנו, חוץ מבריאות ואושר לא צריך דבר, כל השאר יבוא לבד".

תרומה למשפחה ניתן להעביר באתר "חברים לרפואה" בקישור כאן ובטלפון 03-5777666.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר