רמי גרינברג. צילום: זאב שטרן
רמי גרינברג. צילום: זאב שטרן

תקרית חמורה: רמי גרינברג העיר לתושב שלא עטה מסכה והותקף בביצים וביריקות

המשטרה הוזעקה למקום לטפל באירוע. ראש העירייה אמר: "עצרתי על מנת לשוחח איתו ולהזכיר לו את הנחיות משרד הבריאות והוא השיב באלימות. רק סיימנו את צום תשעה באב הקורא לאהבת חינם ולצערי נתקלתי היום בשנאת חינם"

פורסם בתאריך: 31.7.20 14:42

ראש העירייה רמי גרינברג, הותקף בביצים שהושלכו לעברו וביריקות, לאחר שהעיר לתושב שלא עטה מסכה. מידי יום שישי מסייר גרינברג ברחבי העיר, נפגש עם תושבים ומאתר מפגעים הדורשים טיפול. הבוקר, יום שישי, במהלך הסיור השגרתי, הבחין גרינברג בתושב שמסתובב ללא מסכת פנים, יחד עם שני כלבים גדולים כשהם בלי מחסומים ומשחיתים ערוגות נוי ציבוריות על אי תנועה במרחב הציבורי. גרינברג עצר את רכבו בצד הדרך והעיר לתושב שגם מסתובב בלי מסכה וגם משחית את הערוגות עם הכלבים שלו כשהם ללא מחסום ומסכנים את הציבור. התושב החל לקלל ולירוק על ראש העיר. לאור התנהגותו הבריונית של התושב הוזמנה משטרה למקום.
כאשר הבין התושב כי המשטרה בדרך עלה לביתו הסמוך והחל להשליך ביצים מהחלון לעבר ראש העירייה. השוטרים שהגיעו עיכבו את התושב לחקירה.
גרינברג אמר: ״אנו פועלים ללא ליאות למען בריאות הציבור ולמען טיפוח העיר ושמירה על ניקיונה, ולראות תושב שנמצא בימים אלה במרחב הציבורי ללא מסכה ובנוסף מטייל עם כלביו ללא מחסום על אי תנועה מטופח בו שתלנו פרחים וצמחי נוי, זה פשוט מקומם ומכעיס. עצרתי בצד הדרך על מנת לשוחח איתו ולהזכיר לו את הנחיות משרד הבריאות והוא השיב באלימות. רק סיימנו את צום תשעה באב הקורא לאהבת חינם ולצערי נתקלתי היום בשנאת חינם! אמשיך בדרכי לפעול למען הציבור בעיר, למען שמירה על בריאותו ואיכות חייו ושום אלימות וברינות לא תרתיע אותנו״.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. הרוזן

    אני מקווה שהזמנתה משטרה שתעצור את העבריין ושתעמיד אותו לדין, יש חיות מהלכות על שניים בעיר הזו

  2. ראש עיר

    כבוד ראש העיר מאחל לך בריאות איתנה והמשך עשייה! רק בחיאת תנקה את העיר היא מטונפת
    בכל מקום צואת כלבים זה ממש מטרד שנראה שלא מטופל

  3. נסו

    ראש עיר יודע להתמודד גם אם חזקים לא לותר בעיר לצערנו לא מושמעים רצוי ומהיר לגייס צעירים שלא עובדים רק להתמודד ולרשום קנסות לתושבים לא מושמעים

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר