מבצע תנועה בפתח תקוה. צילום דוברות המשטרה

צפו במבצע אכיפה של המשטרה בפתח תקוה: שני רכבים הורדו מהכביש, עשרות דו"חות חולקו

המשטרה בדקה במפתיע רכבים שהורדו בעבר מהכביש לצורך תיקון ליקויים. הדו"חות ניתנו על עבירות מסכנות חיים כמו חציית קו הפרדה ושימוש בטלפון נייד

פורסם בתאריך: 3.8.20 18:02

המשטרה קיימה היום בעיר מבצע נגד נהגים שרכביהם נבדקו בעבר והורדו מהכביש לצורך תיקון ליקויים, זאת במסגרת פעילות אכיפה ממוקדת נגד עבירות תנועה מסכנות חיים בגזרת פתח תקוה. במהלך המבצע נבדקו ברחובות עוזיאל וביל"ו בעיר שלשה רכבים ונמצא כי בעליהם של שניים מהם המשיכו בנהיגה ברכבים, על אף שהליקויים לא תוקנו ועל אף שניתן להם זמן סביר של מספר שבועות לתיקון הליקויים. מדובר בליקויי בטיחות המסכנים באופן ממשי את חייהם של הנוהגים בהם ושל שאר משתמשי הדרך. הרכבים הורדו מהכביש והושבתו למשך 30 ימים. עוד נמצא כי רכב נוסף נבדק ונמצא כי בעליו נוהג ללא רישיון נהיגה בתוקף וכי רישיונו לא חודש מאז שנת 2013.

 

בהמשך המבצע בוצעה אכיפה נגד עבירות תנועה מסכנות חיים (חצייה בקו הפרדה, שימוש בטלפון נייד ועבירות רמזור) וחולקו עשרות דו"חות בגין אותן עבירות מסכנות חיים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חבל שמשטרת פתח תקוה יוצאת רק במבצעים. ביומיום אין אכיפה וכל אחד עושה מה שבא לו: נהגים עוברים באדום! חוצים חופשי קווי הפרדה כדי לפנות לאן שבא שלהם ואין שום משרב בסביבה. אני המומה מזה שכן בערים אחרות אין חופשיות כזו לעברייני תנועה.

  2. חגי

    לתפוס את המשאית זבל שדפקה לי את הרכב עם הפחים הירוקים . ברחוב ח" ן .

  3. מיכאלה

    זה ממש לא נכון לעשות דוחות בתקופה קשה כזו ולא צודק במיוחד שלאנשים אין פרנסה וסה משחיר להם יותר את החיים

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר