פח כתום. צילום אליהו הרשקוביץ

זו הפרדת פסולת? עיכובים של שבועות בפינוי הפחים הכתומים

תושבים מתלוננים שהפחים הכתומים המיועדים לאריזות לא מפונים במשך שבועות ארוכים. התוצאה: האריזות נזרקות לפחים הירוקים והפרדת הפסולת לא באמת מתבצעת. העירייה: "אנו בוחנים אפשרויות לפתרון הנושא"

פורסם בתאריך: 6.8.20 09:00

תושבים ברחבי העיר מתלוננים שכבר מספר חודשים יש בעיה בפינוי הפחים הכתומים, אותם אמורים לפנות פעם בשבוע ואשר מיועדים לפסולת של אריזות מכל הסוגים מלבד זכוכית וקרטון. לטענת התושבים, הפחים מתמלאים ולוקח זמן ממושך עד שהם מפונים, ולא פעם הם עולים על גדותיהם ותושבים רבים נאלצים לזרוק את האריזות למחזור בפחים הירוקים. בעירייה מסבירים שהם מודעים לעיכוב בפינוי ובוחנים אפשרויות לפתרונות.

"כבר תקופה ארוכה שיש לנו בעיה עם פינוי הפחים הכתומים", מספרת תושבת מרחוב הרצל. "יש לנו בבניין פח כתום, אבל כבר תקופה ארוכה שלא פינו אותו. פנינו למוקד העירוני, הסברנו שהפח מלא וכבר מסריח, אמרו שיעבירו את התלונה, התלונה נסגרה, אבל הפח נשאר מלא".

תלונות דומות אפשר לשמוע גם מתושבים ברחוב היבנר בעיר. "יש לנו בבניין שני פחים כתומים, אבל לצערי כבר למעלה מחודש וחצי הם עדיין לא פונו ולכן תושבים זורקים את הזבל בפח הירוק וחבל שזה כך. לפעמים הם מוציאים את הפח החוצה ולוקח למעלה משבוע עד שמפנים אותו ועוד מספר ימים עד שהוא מוחזר פנימה ואני לא מצליחה להבין מה הסיבה. כי מצד אחד מעודדים למחזור ומצד שני, זה נתקל בבעיות".
תגובת לשכת דובר העירייה: "אנו מודעים לעיכוב בפינוי הפחים הכתומים ולכן שוחחנו עם הקבלן ואנו בוחנים אפשרויות לפתרון הנושא. עיריית פתח תקוה עשתה בשנה האחרונה מהפך בכל הקשור לניקיון, שמירה על הקיימות, מיחזור ואיכות הסביבה וחשוב לנו להמשיך בעשייה חיובית זו, לרבות מתן שירות מיטבי ואיכותי גם בנושא הפחים הכתומים. נמשיך לעדכן".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר