רב סמל גיל דוידאי שוטרת מג"ב ורב סמל תומר יתאח. צילום פרטי

אהבה גדולה: גיל דוידאי מדברת על הצעת הנישואים שקיבלה בשידור חי בטלוויזה

היא לוחמת טקטית במג"ב, תומר יתאח הוא סוהר בטחון. בסוף ראיון בתוכנית שש עם עודד בן עמי הוא שלף טבעת והציע לה נישואים. ומה היא אומרת על הזוגיות בצל העיסוק שלהם: "המרחק וזה שאנחנו הרבה בעבודה, מחזקים את הקשר וגורמים ליותר געגוע"

פורסם בתאריך: 6.8.20 12:48

להפתעה הזו גיל דוידאי, תושבת פתח תקוה, לא ציפתה. גיל היא תושבת העיר, ובתה של אורנה דוידאי, חברת מועצת העיר, המשנה לראש העירייה וממונה על הבריאות, הנשים והשוויון המגדרי. לרגל טו באב, הוזמנו ביום שלישי לאולפן שש עם עודד בן עמי, רס"ל גיל דוידאי שוטרת מג"ב (25), לוחמת ביחידה הטקטית במג"ב, ובן זוגה רס"ל תומר יתאח (27), סוהר אשר משרת בבית סוהר כרמל, כסוהר בטחון. ההזמנה הייתה לראיון על זוגיות בצל השרות והמשמרות. אבל ההפתעה חיכתה לגיל בסוף הראיון. אחרי שסיפרו איך הם מתכננים לחגוג את טו באב, כרע תומר ברך, שלף טבעת והציע לדוידאי נישואים בשידור חי. היא התרגשה ואמרה כן.

"לא ציפיתי בחיים שכך זה יהיה", היא אומרת. "תומר הוא בחור ביישן ותמיד כשדברנו על הצעת נישואים, זה היה שנהיה אני והוא לבד ואף אחד לא יידע וזה יהיה הכי אינטימי ואישי שיש. כששמעתי שיש לנו ראיון בטלוויזיה, בכלל לא חשבתי שזה מה שיהיה בראיון. הופתעתי והתרגשתי מאוד. הייתי בהלם ולקח לי יום לעכל את הדבר הזה שקרה. אני עדיין לא מעכלת אבל מנסה. שמחתי מאוד כמובן, וכולם, משפחה וחברים, התרגשו".
יש תאריך?
"בגלל הקורונה, אנחנו לוקחים את הזמן באיזי. האולמות סגורים ואי אפשר לקבוע תאריך כמו שצריך מבלי לפחד שיבטלו לנו, אז בינתיים אנחנו חושבים על חודשים מסויימים".

רב סמל גיל דוידאי. צילום דוברות המשטרה

רב סמל גיל דוידאי שוטרת מג"ב ורב סמל תומר יתאח. צילום פרטי

איך הכרתם?
"תומר התחיל איתי באינסטגרם, הוא הוסיף אותי ואחרי שבועיים שלח הודעה. גם כשהתחלנו לדבר ונוצר החיבור בינינו לקח הרבה זמן עד שנפגשנו בגלל העבודה האינטנסיבית של שנינו. הוא לפעמים יוצא לו להיות שלושה ארבעה ימים בבית הסוהר ואני עובדת מהבוקר ועד הערב ולפעמים מוקפצת. לקח לנו הרבה זמן עד שנפגשנו והצלחנו לקדם את הקשר כמו שצריך, גם בגלל המרחק כי הוא גר בצפון וגם בגלל העבודה. בסוף, כשנפגשנו בפעם הראשונה, החיבור היה מהיר מאוד. עברנו לגור ביחד אחרי חודשיים והכל זרם".
איך מנהלים זוגיות כשבקושי נפגשים?
"זה באמת לא פשוט. בדרך כלל כשהוא חוזר אחרי הימים בבית הסוהר אני בעבודה והזמן שיש לנו זה כמה שעות בערב, כשאנחנו כבר עייפים והולכים לישון. אבל תמיד אנחנו מנסים לנצל את השעות שיש לזוגיות שלנו ובעיקר את סופי השבוע. תומר עושה שבת פעם בשלושה שבועות ואנחנו מנסים לתאם שהשבתות שלנו יהיו ביחד. אנחנו ומנסים לסדר שפעם אנחנו אצל המשפחה שלו ופעם אצלי".
זו מתכונת שהיית ממליצה עליה?

"כן, כי שנינו מאוד אוהבים את העבודה שלנו ומחויבים למה שאנחנו עושים. ודבר שני, המרחק בעיני, זה שאנחנו הרבה בעבודה, מחזק את הקשר וגורם ליותר געגוע ויותר רצון להיפגש. כל פעם שאנחנו נפגשים אחרי העבודה אנחנו מתרגשים כאילו זו הפעם הראשונה, גם אם הוא בסך הכל היה בעבודה 24 שעות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משה

    גיל, ותומר, המגבניקית, והסוהר בטחון, קודם מזל טוב ענק, את כל הטוב שבעולם, אני משה אפטר גימלאי משטרה מפ"ת ריגשתם אותי עד דמעות יפה ובהצלחה.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר