דקל גדיס ז"ל. צילום מהמדיה החברתית

השאיר אחריו אישה ותינוקת: נפטר דקל חיים גדיס, שנפל לפני כשבוע מפיגום

אחותו נוי כתבה בפוסט מצמרר: "כמוך יש רק אחד, יחיד ומיוחד. מבטיחים לשמור לך על הקטנה שאתה כל כך אוהב. תודה לכם אנשים יקרים שהתפללתם לרפואתו והצלתו. לבורא עולם יש תוכניות אחרות בשבילו"

פורסם בתאריך: 20.8.20 18:02

טרגדיה בראש העין: דקל חיים גדיס ז"ל, שנפל ביום דני שני שעבר מפיגום באתר בנייה ברחוב יהושע בן נון בעיר ופונה במצב קשה לבית החולים בילינסון, נפטר ביום שלישי לאחר שמערכות גופו קרסו. דקל ז"ל היה בן 31.5 במותו והשאיר את משפחתו וחבריו בהלם. חברים ובני משפחה מספרים על בחור עם לב זהב, שתמיד חייך ודאג לכולם. "הכאב גדול, אנחנו עדיין לא מעכלים שהוא לא איתנו", מספר תושב ראש העין שהכיר את דקל ז"ל, "מהרגע ששמענו על פציעתו, כולנו התפללנו וכיוונו לסוף אחר. לצערי, זה לא כך ועכשיו נשאר לנו לדאוג לאשתו ולבתו הקטנה".
מיד עם היוודע דבר מותו, פרסמה אחותו נוי, פוסט כואב ברשת החברתית ובו כתבה: "היינו שם כולם, סביב מיטתך. התפללנו ובכינו עד שנעתקה נשמתנו. לא עזבנו אותך לרגע. ראינו איך אט אט המדדים יורדים, ואיך הלב מפסיק לפעום. ואיתך גם אנחנו נפלנו נשברנו התרסקנו. המוניטור כבה ואיתו גם ליבנו כבה. הלב שמשלים ומאיר את הבית החזיר נשמתו לבורא. האדם הצנוע, הביישן, המופנם, החייכן, האופטימי. ועוד הרבה מידות טובות – כבר איננו. רק רוצה להגיד דקל-חיים תודה. תודה שהבאת לי אחיינית מושלמת. תודה על שלימדת אותי אחווה ורעות מהי. תודה על 24 וחצי שנים של שמחה וצחוק לצידך. תודה על היותך שם בשבילי ולכולם בכל רגע ודקה. תודה על האמונה שלך שהפיצה אור גם להרבה אחרים. תודה על ילדות מושלמת לצידך. תודה על הדאגה, ועל האכפתיות שמאפיינת אותך. תודה על העזרה, ותודה על כל הרגעים היפים לצידך. פשוט תודה לך על היותך אתה. זכיתי באח מושלם. כואב לי ושורף לי בלב שאתה לא ההווה שלי והעתיד שלי יותר אלא רק בתפילות ובמחשבות. השארת בעולם הזה בור. ואי אפשר למלא את החסר. כי כמוך יש רק אחד, יחיד ומיוחד. דקל-חיים. מבטיחים לשמור לך על הקטנה שאתה כל כך אוהב ובטח מתגעגע. היא ההמשך שלך וההמשך שלנו. תודה לכם אנשים יקרים שהתפללתם לרפואתו והצלתו. לבורא עולם יש תוכניות אחרות בשבילו. כל המשפחה מתגעגעים כל כך".
הלוויה התקיימה אמש בבית העלמין המקומי בעיר. דקל השאיר אחריו, אישה ותינוקת בת מספר חודשים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר