הרב ישראל שרעבי ז"ל

הלך לעולמו הרב ישראל שרעבי, רב שכונות מחנה יהודה ושעריה במשך כ-50 שנה

הרב שרעבי היה מיקירי העיר. ראש העירייה רמי גרינברג: "הרב שימש דוגמא ומופת לתושבי השכונות. אני כואב על האובדן ושולח תנחומים בשמי ובשם תושבי העיר למשפחתו המורחבת"

פורסם בתאריך: 27.8.20 11:05

הרב ישראל שרעבי, רב שכונות שעריה ומחנה יהודה למעלה מ-50 שנה ומיקירי העיר פתח תקוה, הלך אתמול לעולמו. הרב נולד וגדל בשכונת מחנה יהודה, אליה הגיעו הוריו מתימן בראשית שנות ה-30. הוא סיים את לימודיו בבית הספר היסודי נצח והמשיך לישיבת בני עקיבא בכפר הרא"ה, לאחריה התקבל לישיבת חברון בירושלים. עוד בהיותו תלמיד, הוסמך לרבנות כשאחד מבוחניו היה הרב עמרם אבורביע, רבה הספרדי של פתח תקוה באותם ימים. מאז נקרא למילוי תפקידים רבניים ציבוריים רבים על ידי בכירי הרבנים בישראל. בשנת 1973, כשהוא בן 30 בלבד, נבחר על ידי המועצה הדתית, נציגות העירייה ונציגי הציבור לרב השכונות מחנה יהודה ושעריה. במסגרת תפקידו זה ניהל את מחלקת הכשרות של המועצה הדתית של פתח תקוה. במשך כל שנות כהונתו כרב השכונות, נתן שיעורים בבתי ספר, בתי נוער, במתנס"ים וחוגי הורים. כמו כן, ייעץ בנושאי טהרת הבית והמשפחה, שלום בית, ותמיד שימש אוזן קשבת לכלל הציבור שהגיע לביתו בכל שעות היום.

ראש העירייה רמי גרינברג אמר: "הרב ישראל שרעבי זצ"ל, רב שכונות שעריה ומחנה יהודה למעלה מ-50 שנה, היה אהוד מאוד על תושבי העיר בכלל ובמיוחד על תושבי השכונות שעריה ומחנה יהודה. תמיד דאג להשתתף בשמחות ובאבל תוך תמיכה במשפחות. הרב שימש דוגמא ומופת לתושבי השכונות ולכל מי שבא איתו במגע. אני כואב על האובדן ושולח תנחומים בשמי ובשם תושבי העיר למשפחתו המורחבת".

לאחרונה הנציחה העירייה את אשתו של הרב ישראל שרעבי, הרבנית שושנה שרעבי, במועדון "שערי שושנה" – אשר נמצא בשכונת שעריה. הרבנית הייתה מוכרת מאוד בפעילותה הציבורית ובמסירותה למען הכלל.

הלוייתו של הרב התקיימה אתמול בערב בשעה 22:30 בבית העלמין סגולה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    רב משכמו ומעלה. גאון.עניו ונעים הליכות.
    ימתקו לו רגבי עפרו.
    זצוק"ל

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר