זירת הפיגוע הרצחני. צילום מתוך סרטון של תיעוד מבצעי מד"א

"הילדים לא מוגנים". תושבי כפר אברהם יציבו משמרות של הורים חמושים בסמוך לבית הספר והגנים

כעס גדול בשכונה ותחושת חוסר ביטחון מאז הפיגוע בו נרצח הרב שי אוחיון ז"ל. יעקב וייסברג, פעיל בשכונה: "ההורים יעמדו בצמוד לגנים ובית הספר. זאת מאחר ואנחנו מרגישים שאנחנו חשופים"

פורסם בתאריך: 30.8.20 15:34

כעס גדול שורר עדיין בקרב תושבים בשכונת כפר אברהם, מאז הפיגוע בו נרצח בדקירות הרב שי אוחיון בידי פלסטיני תושב השטחים. אתמול התקיימה עצרת מחאה בה נכחו מאות אנשים. היום מבהיר אחד הפעילים הצעירים בשכונה, יעקב וייסברג, שהם לא סומכים על כוחות הביטחון ויאבטחו בעצמם את את ילדי השכונה בכניסה וביציאה מבית הספר מעלות חיים הסמוך למקום הפיגוע ומגני הילדים באיזור. וייסברג אומר למלאבס: "יש לנו פורום גדול של למעלה מ-200 משפחות צעירות שיש להן ילדים שלומדים בבית הספר מעלות חיים שצמוד למקום הפיגוע ובגני הילדים שנמצאים בסמוך. יש במקום תחנת אוטובוס ששם היה הפיגוע וכולם מחכים שם בבוקר. מצד שני זה מקום התאספות של העובדים הפלסטינים שמחכים לאיסוף בבוקר ואנשים ממש רועדים לרדת בתחנה וחוששים לשלוח את הילדים לבית הספר. זאת במיוחד בתקופה הזו של הקורונה, שפיצלו את בית הספר לשתי כניסות, שאחת מגיעה מאותה נקודה. אנחנו מרגישים שהילדים שלנו לא מוגנים".
מה אתם עושים בנדון?
"החלטנו להציב משמרות של הורים עם נשק, בשעות הפיזור והאיסוף של הילדים לבית הספר ואנחנו בדיוק עובדים על זה בימים אלה. ההורים יעמדו בצמוד לגנים ובית הספר. זאת מאחר ואנחנו מרגישים שאנחנו חשופים ושאין אף איש שיטור בשטח והפועלים מסתובבים חופשי חופשי ויכולים לעשות מה שהם רוצים".

בית ספר מעלות חיים. צילום זאב שטרן

בית ספר מעלות חיים. צילום זאב שטרן

וייסברג מוסיף: "זה משהו שכבר מזמן התרענו עליו ואף פעם לא קרה כלום, ועכשיו בעקבות הפיגוע קבלנו הבטחות שיותר יסתובבו במקום מבחינת בטחון, אבל אחרי שבוע שבועיים, הכל יישכח ואנחנו נמשיך עם הפחד. לכן הגענו למסקנה שאם אנחנו לא נגן על עצמנו, אף אחד לא יגן עלינו. החשש הוא אצל כולם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אפרים

    איזה גבר כלבבי ,בחור איכותי יעקב הזה חבל שאין לנו כאלה. נשמע בחור רציני

  2. אביגרינמוטי

    מה שמקומם שאם הם יגיבו ליאזה מחבל מסריח אז הם יסבלו כמו אלאור? אולי תנו לצה"ל לנצח? נמאס כבר מהמצב

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר