צילום אילוסטרציה א‏.ס‏.א‏.פ‏ קריאייטיב‏/INGIMAGE למצולמת אין קשר לכתבה

כתב אישום חמור נגד שניים על אונס ומעשה סדום ליד השוק בפתח תקוה

איאד עבדאללה (41), תושב הרשות הפלסטינית, ו-וטה איילה (30) מואשמים באונס ומעשה סדום באישה שהייתה במצב של שכרות בחניון סמוך לשוק

פורסם בתאריך: 3.9.20 14:35

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב כתב אישום נגד איאד עבדאללה (41), תושב הרשות הפלסטינית, ו-וטה איילה (30) בגין אונס ומעשה סדום באישה ב-15.8. שני הנאשמים מצויים במעצר.

לפי כתב האישום עבדאללה ביצע בקורבן מסכת פגיעות מיניות קשות בעת שהייתה במצב של שכרות. שני הנאשמים פגשו בה בעת שהייתה שיכורה מחוץ לביתה בפתח תקווה וניצלו את מצבה. על פי כתב האישום, שתתה המתלוננת משקאות אלכוהוליים ובשעה 22:00 לערך, יצאה מביתה וישבה על ספסל סמוך לבר באיזור כיכר המייסדים בעיר והמשיכה לשתות משקאות אלכוהוליים, דבר גרם לה למצב של שיכרות שפגע קשות ביכולת התפקוד שלה. באותה זמן, שהה עבדאללה באזור הבר והתיישב בסמוך אליה ודיבר איתה והבחין שהיא שיכורה. "בשלב כלשהו, החלו הנאשם 1 (עבדאללה) והמתלוננת ללכת ברחוב הברון הירש עד אשר הגיעו לסמטה, בכניסה למסעדה ברחוב הברון הירש. בשלב זה, הלך נאשם 2 (איילה) במרחק מה אחרי הנאשם 1 והמתלוננת", נכתב בכתב האישום. "בשעה 23:24 לערך, נעמד נאשם 1 מול המתלוננת כשרוכסן מכנסיו פתוח ואיבר מינו החשוף מזדקר למחצה מבעדו. המתלוננת הבחינה בכך והסתובבה במטרה לברוח ממנו, אולם נאשם 1, שהיה מאחוריה, כרך את ידיו סביב אזור בטנה התחתונה של המתלוננת, אחז בה בחוזקה וחיכך בכוח את איבר מינו בישבנה". המתלוננת ניסתה להשתחרר מלפיתתו, אך הוא אחז במפשעתה בחוזקה, תוך חיכוך איבר מינו בישבנה.
עוד על פי כתב האישום, המתלוננת ניסתה להשתחרר ממנו פעם נוספת, אך הוא אחז בידה סובב אותה כך שעמדה עם פניה מולו, תפס את ראשה של המתלוננת וניסה להוריד את ראשה בכוח לכיוון איבר מינו החשוף. היא התנגדה והצליחה להשתחרר מאחיזתו והלכה מהסמטה שהוא בעקבותיה. במהלך ההליכה מאזור הבר, נפלה המתלוננת מספר פעמים ועבדאללה הרים אותה ובשלב מסויים הובילה כשהם הולכים יד ביד. "בשעה 23:31 הגיעו נאשם 1 והמתלוננת לחניון. כדקה לאחר מכן, הגיע בעקבותיהם נאשם 2 ועמד בסמוך לחניון", נכתב בכתב האישום. "נאשם 1 פרס מזרון שנמצא במקום והפיל את המתלוננת בדחיפה על המזרון. הוא רכן מעל המתלוננת שהייתה שכובה על גבה על המזרון, פיסק את רגליה בכוח, בעל אותה בכוח וביצע בה מעשי סדום בכוח, ללא הסכמתה החופשית ותוך ניצול מצב שכרותה".
אחרי שסיים את מעשיו, עבדאללה קם ממנה ושוחח עם איילה שעמד במקום והוסכם בינהם שהוא ישלם לו סכום כסף, בתמורה לקיום יחסי מין עם המתלוננת. "נאשם 2 (איילה) ניגש לכיוון המתלוננת, שנשארה שרועה על המזרון, שכובה על גבה, עקב מצב שכרותה, ומבלי לומר לה דבר, התכופף לעברה, אחז ברגליה, סובב אותן לכיוונו, פיסק בכוח את רגליה, בעל את המתלוננת בכוח וביצע בה מעשי סדום בכוח, ללא הסכמתה החופשית ותוך ניצול מצב שכרותה".

בכל הזמן הזה, היא לא הפסיקה לצרוח ולצעוק. בשעה 23:46 שמעה אותה שכנה המתגוררת בסמוך לחניון והזעיקה את כוחות המשטרה. כתוצאה ממעשי האונס שביצעו הנאשמים במתלוננת, נגרמו לה חבלות קשות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר