צוות העירייה בבית הכנסת 'קהל חסידים-צאנז' בהדר גנים. צילום לשכת דובר העירייה

"זלזול בתקנות הקורונה". העירייה סגרה בית כנסת בהדר גנים

העירייה הודיעה כי "לאחר פניות רבות מצד מתפללים ותושבי שכונות הדר גנים וגני הדר, אל אגף הביטחון ואל צוות חמ"ל הקורונה, בנוגע להפרות חמורות של תקנות הקורונה, נסגר בית הכנסת 'קהל חסידים-צאנז'

פורסם בתאריך: 9.9.20 17:17

עיריית פתח תקוה הודיעה כי "לאחר פניות רבות מצד מתפללים ותושבי שכונות הדר גנים וגני הדר, אל אגף הביטחון בעירייה ואל צוות חמ"ל הקורונה העירוני – בנוגע להפרות חמורות של תקנות הקורונה – בית הכנסת 'קהל חסידים-צאנז' נסגר".

עוד הודיעה העירייה: "על פי התלונות הרבות שהתקבלו בנושא, בבית הכנסת הופרו תקנות הקורונה באופן שיטתי ומחפיר עד שנוצר חשש אמיתי לשלום הציבור ופגיעה בבריאות המתפללים ותושבי השכונה. לאחר שמנהלי וגבאי בית הכנסת קיבלו התראות רבות על ההפרות והתעלמו מהן, התקבלה החלטה ע"י גורמי הביטחון בעירייה לסגור את בית הכנסת. זאת בדומה לאופן הטיפול בשאר העסקים ומבני הציבור שמפרים את תקנות הקורונה בצורה קיצונית וחמורה".

"כאמור, לאחר ניסיונות הידברות חוזרים ונשנים מול הנהלת בית הכנסת, נתקלה העירייה באטימות וזלזול בתקנות הקורונה, ועל כן נאלצה לנקוט בצעד חריג אך מתבקש מאוד בעת הנוכחית. הדבר נעשה מתוך כובד ראש ומתוך דאגה לשלום באי בית הכנסת. עם כניסת תכנית הרמזור לתוקף, תכנית אשר תקבע את חומרת ההגבלות בכל ישוב  יש להבין כי במקרה זה הפרט יכול להשפיע על הכלל, וככל שנתוני התחלואה יעלו כך יוחמרו ההנחיות. אנחנו לא רוצים להגיע למצב שהמדינה תטיל סגר – והעיר, העסקים ותנועת התושבים תהיה משותקת, ועל כן ננקטו צעדי מנע מתבקשים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משה אפטר

    כעת שמעתי את ההודעה על פטירת הרופאה שאיבדה את הכרתה ביום כלולתה, אני בהלם ושולח תנחומים למשפחתה ולבעלה האלמן שלא ידעו יותר צער, מנוחתה עדן ת.נ.צ.ב.ה.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר