מפגש רבני קהילות עם מפקד המשטרה צילום פרטי
מפגש רבני קהילות עם מפקד המשטרה צילום פרטי

לפני החג: מפגש ראשון מסוגו בין רבני הקהילות בפתח תקוה למפקד המשטרה

במפגש סוכם על המשך שיתוף פעולה וההידברות למען קיום ההנחיות בבתי הכנסת

פורסם בתאריך: 19.9.20 10:32

ביוזמת רב מחוז מרכז במשטרת ישראל, רפ"ק שמואל ארליך, והפעיל הציבורי ירון קדושים, נערכה לפני החג ביום חמישי בערב פגישה חשובה ולבבית בין רבני כלל הקהילות בעיר פתח תקווה, לבין המפקד החדש של משטרת פתח תקווה סנ"צ יניב פינקל, שנכנס לתפקידו לפני כשבוע. מפקד התחנה ביקש לשמור על הנחיות הקורונה והגביל את מספר המשתתפים לעשרה בלבד. השתתפו במפגש: רב שכונת גני הדר הרה"ג שלמה גוטפריד. הרב הפוסק של החברא קדישא פ"ת הרה"ג הרב צבי אלימלך הורביץ, ראש ישיבת "אור ישראל" הרה"ג הרב מרדכי רבינוביץ שליט"א, רב ק"ק "קהל חסידים" הרה"ג הרב יקותיאל רוזנבאום שליט"א, רב שכונת "חזון עובדיה" הרה"ג מאיר אלול שליט"א. מאחר ומרב ק"ק בעש"ט הרה"ג יקותיאל פישל מוטצען שליט"א נבצר מלהשתתף במפגש החשוב, ייצג אותו במפגש הרב יעקב הרבסט שליט"א.
כאמור, במפגש השתתפו גם יוזמי המפגש רב מחוז מרכז של המשטרה הרב שמואל ארליך והפעיל ירון קדושים.
מפקד התחנה סנ"צ פינקל ציין את חשיבות המפגש וקיום מפגשים נוספים על מנת לבצע את עבודת המשטרה תוך שיתוף פעולה. הוא ציין שבתפקידו הקודם הוא פיקד על העיר אלעד בתור סגן מפקד משטרת ראש העין, והוא מכיר את הרגישויות השונות.
הרב שלמה גוטפריד, רב הקהילה החרדית בשכונת גני הדר, הודה למפקד המשטרה על המפגש, וציין שכאשר יש שיתוף פעולה הציבור ממושמע יותר. במהלך המפגש הציגו המשתתפים שאלות חשובות למפקד התחנה, שרובן נוגעות לסגר ולאכיפת התקנות. אחת הבקשות הייתה הימנעות שוטרים משימוש בטלפון וטאבלט בתוך בתי הכנסת בעת סיורים לאכיפת התקנות. הנוכחים ציינו את הבלבול שיש עם ההנחיות שאינן ברורות, ואת העובדה שגבאי בתי הכנסת נמצאים במצבים רגישים ביותר ובמתח רב, לאחר שעבודה קשה להכנת בתי הכנסת וכסף רב יכול להתברר כאינו תואם להנחיות שמפורסמות באופן לא ברור מעת לעת.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר