אילוסטרציה של מקווה צילום ניר שמול
אילוסטרציה של מקווה צילום ניר שמול למקווה המצולם אין קשר לכתבה

מקווה גברים בהדר גנים נפרץ, חולה קורונה טבל במקום יחד עם גברים נוספים

אירוע חמור: מקווה ברחוב מנחם בגין נפרץ וגברים טבלו בו בניגוד להנחיות. אחד מהם היה חולה קורונה מאומת

פורסם בתאריך: 21.9.20 12:15

משטרת ישראל קנסה חולה קורונה מאומת מפתח תקוה, שהגיע למקווה בעיר שהופעל בניגוד להנחיות. במשטרה מציינים שהיום (שני) התקבל במשטרת ישראל דיווח על גברים שהגיעו לטבול במקווה גברים ברחוב מנחם בגין בפתח תקוה. שוטרים שהגיעו למקום הבחינו במספר טובלים במקווה וזאת בניגוד להנחיות משרד הבריאות האוסרות על שימוש במקוואות לגברים, ומתירות שימוש במקוואות לנשים. השוטרים בדקו את פרטיהם של הנוכחים במקום והתברר כי אחד מהם חולה קורונה מאומת, בן 46 תושב העיר, והוא נקנס בדו"ח ע"ס 5,000 שקלים.
גם ראש העירייה רמי גירנברג פרסם הודעה בקבוצות של שכונת הדר גנים וכתב: "עדכון חשוב. על פי הנחיות הממשלה בנוגע למקוואות הוחלט כי מקוואות נשים יהיו פתוחים ומקוואות גברים יסגרו. בהתאם לכך נסגרו מקוואות הגברים בעיר. למרות זאת פרצו תושבים את המקווה גברים ברחוב מנחם בגין והשתמשו בניגוד להנחיות. לאחר שנפרץ המקום ננעל שוב ולצערנו פרצו אותו במהלך ראש השנה שוב. בפעם הזו הגיעו שוטרים למקום ומבדיקה עולה בצורה חד משמעית שאחד מעלה שנתפס במקום הוא חולה קורונה מאומות שיודע שהוא חולה ולמרות זאת הגיע למקווה. מיותר לציין את הסכנה ואת ההדבקה שזה גרם לכל מי שהגיע. זו ההוכחה הכי טובה למה אכן צריך להמשיך ולהקפיד על סגירת המקום. החולה קורונה נקנס וגם יוגש נגדו כתב אישום. אני קורא לכולם לשמור על ההנחיות. לא ניתן לפורעי חוק מופקרים להביא למוות של אנשים אחרים".
במשטרה קוראים לציבור לקיים את הנחיות משרד הבריאות ולמנוע את התפשטות הנגיף. במשטרה לא אישרו כי המקום נפרץ ואמרו כי הנושא בבדיקה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    למה בכלל הור סוגר את המקוואות אם אין הנחיה כזאת???

  2. דיןדין

    זה כנראה צו מהקב"ה הם לא יכלו לוותר כמה טמטום ובורות יכולים להיות באנשים

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר