הגננת המתעללת כרמל מעודה בהארכת מעצר צילום אילן אסייג

הורי הקורבנות כועסים: לגננת המתעללת מותר ללוות את אביה לטיפולים חמש פעמים בשבוע

כרמל מעודה מלווה את אביה לטיפולים ארבע פעמים בשבוע, והיום התיר לה בית המשפט ללוות אותו יום נוסף. אחת האמהות: "אני בהלם, מסתבר שהגברת לא במעצר בית בכלל! יש לה לו"ז של טיולים שקיבלה מתנה מהמדינה"

פורסם בתאריך: 21.9.20 17:13

בדיון שהתקיים היום (שני) בבית המשפט המחוזי בלוד בעניין הקלות מעצר הבית של הגננת המתעללת כרמל מעודה, אישר בית המשפט הרחבה ליום נוסף את הימים בהם מלווה מעודה את אביה לטיפולים. בדיון ציין סנגורה של מעודה, כי היא מלווה את אביה מוטי מעודה לטיפולים ארבעה ימים בשבוע: ראשון, שני, חמישי ושבת בין השעות 12:00-15:00. וכעת ביקש עורך הדין שבית המשפט יאשר לה ללוות את אביה גם ביום שישי.

כרמל מעודה. צילום מתוך עמוד הפייסבוק

על פי כתב האישום שהוגש נגד כרמל מעודה על ידי עו"ד איריס פיקר סגל, בין התאריכים ה-27 במאי 2019 ו-16 ביוני השנה, הייתה הנאשמת הבעלים ומנהלת גן משפחתון "בייבי לאו" בראש העין, המיועד לתינוקות ולפעוטות בין הגילאים שלושה חודשים עד שלוש שנים. במהלך התקופה זו, בהזדמנויות רבות ושונות במהלך עבודתה בגן, תקפה הנאשמת 11 תינוקות ופעוטות בגן הילדים, בכך שכיסתה ראשם של הקטינים בשמיכה וישבה עליהם למניעת תזוזה; קשרה ידי קטין באמצעות חוט למשך דקות עד שעות; הרימה קטינים באמצעות אחיזה בכוח בזרוע, הניפה אותם באוויר והכל עד להטחתם ברצפה; טלטלה תינוקות; העמידה פעוטות עם הפנים אל הקיר, לעתים, למשך מספר שעות; הצליפה בקטינים באמצעות חיתול, סטרה להם, צבטה ומשכה ראשם של פעוטות לאחור תוך חסימת אפם ופיהם, עד שהתגלעו קשיי נשימה. באחד המקרים הכריחה קטין לאכול תכולת צלחת לתוכה הקיא.

מוריה קואליו, אמא לילד שעבר התעללות על ידי מעודה בגן אמרה: "אני בהלם מכל זה. מסתבר שהגברת לא במעצר בית בכלל! יש לה לו"ז של טיולים שקיבלה מתנה מהמדינה. זה פשוט מכעיס שהיא עושה מאיתנו צחוק ושהמדינה נותנת לזה במה. לצאת 4 פעמים בשבוע ועכשיו עוד יום נוסף זה קייטנה, וזה למה ימשיכו המקרים האלו במדינת ישראל!"

ניקול דניאל צילום הילה אייזנגר

ניקול דניאל, אמא נוספת, ציינה: "כרמל יוצאת 4 פעמים בשבוע למשך 3 שעות וכאילו שזה לא מספיק והיא מבקשת לצאת עוד. בית המשפט אישר לה יום נוסף. ואני כאמא לילדים שנפגעו ממנה אני כואבת את מתן זכויות היתר וניצול כל אחת מהן. אני תוהה לעצמי מתי הזכויות של הילדים שלי יבואו לידי ביטוי???".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. יעל ב.

    איך היא לא עצורה ?!? מה קורה עם החוק במדינה ?!? ממש בדיחה כל מערכת המשפט. חבל שהם לא שמו את הילדים והנכדים שלהם אצלה. שופטי סרק. בושה וחרפה. אחת כמוה הייתה צריכה להיות בכלא כל חייה. מפלצת. שטן.

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר