יאיר קמיר. צילום זאב שטרן

"כל השדרניות בטלוויזיה מסודרות עם צבע ופן. כל הנשים רוצות להיראות טוב, הלקוחות בוכות"

אחרי שהתברר ששרה נתניהו הזמינה ספר לביתה, מבקש יאיר קמיר, יו"ר התאחדות הספרים, לאפשר לפתוח את המספרות. "צריך להבין שזה משפיע פסיכולוגית על נשים ובכלל על אנשים, וחשוב להדגיש שמספרות לא מדבקות", הוא מסביר

פורסם בתאריך: 8.10.20 11:50

אחרי הפרסום שאשת ראש המשלה, שרה נתניהו, הזמינה בערב סוכות ספר אליה הביתה בניגוד להנחיות ולמגבלות הסגר, דבר אשר יצר כעס רב, גם הספרים בפתח תקווה רוצים לפתוח את המספרות. הם טוענים שניתן לשמור על כל המגבלות ולא מבינים מדוע המספרות סגורות. "על פי המדינה, הסגר אמור להסתיים ב-14/10 ואז המספרות אמורות להיפתח, אלא אם כן יאריכו אותו" אומר יאיר קמיר, יו"ר התאחדות הספרים הארצית. "אני מתכוון להתנהל על פי החוקים ובמידה ולא יאשרו אני לא אפתח, אבל יש לא מעט ספרים וחלק מהם גם בפתח תקווה, שהודיעו שלא מעניין אותם כלום והם יפתחו את המספרות. אנחנו רואים מסביבנו מה קורה והשרים עושים מה שהם רוצים וזה גורם לכעס גדול. החבר'ה שלנו רוצים לצאת להפגין, אני קצת פחות, בגלל החשש מהדבקות, אבל אם לא ייתנו לנו לפתוח נצטרך לצאת להפגין".

עוד מוסיף קמיר: "אנחנו רואים שכל השדרניות בתוכניות הטלוויזיה מסודרות ועם צבע ועם פן וכמו שהן נראות טוב, כל הנשים רוצות להיראות טוב. התקשרה אלי לקוחה ובכתה ואמרה לי שהיא לא יכולה לראות את עצמה במראה והיא מרגישה לא טוב. צריך להבין שזה משפיע פסיכולוגית על נשים ובכלל על אנשים, וחשוב להדגיש שמספרות לא מדבקות. הספרים שומרים על כל הכללים, הספר כל היום עם מסיכה, יש שני מטר בין אחד לשני ואנחנו מחטאים ושומרים על הגיינה. לעומת זאת, כאשר ספר מגיע ללקוחה הביתה וזה קורה, זה מסוכן כי שם אין כללים".

קמיר פונה אל ראש העירייה רמי גרינברג: "אני מבקש מראש העיר להוריד את הארנונה לתקופה שבעלי העסקים לא עבדו. למספרות ובכלל. שלא ייקח ארנונה כמו שהיה בפעם שעברה, אי אפשר להחזיק מעמד במצב הזה".

לצד זה הוא פונה אל חברי הכנסת ולמי שיושב בוועדת הקורונה: "אני מבקש לאפשר לנו לפתוח את המספרה ולקבל לקוחות, לעשות את העבודה שאנחנו רגילים לעשות, תוך שמירה על החוקים. היום לא מעט בעלי מספרות עובדים בשחור וזה גם עלול להוביל להדבקה וגם המדינה מפסידה מיסים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר