שביל הסוללה בשכונת אם המושבות- נמצא בכניסה לשכונה מול צומת העפרון לכיוון רחוב ראשון לציון

תושבים באם המושבות: שביל האספלט החדש לא נגיש וגורם לפציעות

העירייה סללה שביל מאספלט ותושבים מתלוננים על כך שהוא אינו נגיש ומלא בבורות. תלונה נוספת היא על תאורה חלשה במקום. העירייה: פיתוח הדרך הוא שלב ראשון מפרויקט גדול

פורסם בתאריך: 1.11.20 08:40

תושבים בשכונת אם המושבות טוענים ששביל האספלט שהקימה עיריית פתח תקווה, אינו נגיש לעגלות תינוקות, לכיסאות גלגלים וכן לא למי שרוכב על אופניים וקורקינט. השביל אשר נקרא בפני התושבים הסוללה, נמצא בכניסה לשכונה מול צומת העפרון לכיוון רחוב ראשון לציון. בעירייה אומרים שמדובר בשלב אחד מתוך פרויקט רחב היקף ובעתיד השביל יפותח. לא נמסר לוח זמנים לכך.
לטענת התושבים, השביל החדש בעייתי וצריך לרצף או להדק אותו כדי שיהיה חלק ונגיש יותר. "הבת שלי רכבה עם אופניים על השביל ופעמיים היא נפלה ונפצעה בברכיים, מספרת תושבת השכונה, "השביל מלא אבנים וגם ספורט וריצה לא ניתן לעשות במקום, כי זה לא נעים ברגליים. אנחנו שמחים שעשו שביל שהוא מרוחק במקצת מהכביש, אבל יש בו המון בורות והוא לא חלק וזה עוד לפני שהתחיל החורף והגשמים, שאז בכלל לא ניתן יהיה לצעוד במקום".

טענה נוספת של התושבים היא שאין במקום תאורה מספקת: "כבר בשעה שש מחשיך וזה לפני שהתחלף שעון חורף, לא נעים ללכת על השביל, מאוד חשוך וחייבים לדאוג במקום לתאורה".
מלשכת דובר העירייה נמסר: "אחרי מאמץ קשה של ראש העיר רמי גרינברג, משרד התחבורה אישר את הפרויקט הגדול בדרך אם המושבות שעלותו נעמדת בכ-200 מיליון ש"ח. במסגרתו יוסדר המחלף בצופת העיפרון, יושלם החיבור לסגולה לצד פרויקטים גדולים נוספים המתוכננים באזור. בדובר בהתפתחות משמעות אשר תשפר את איכות חיי תושבי השכונה והעיר בכלל בעשרות באופן משמעותי. לאחר שנים של הזנחה, הושקעו מיליוני שקלים בפיתוח הדרך המדוברת אשר מהווה שלב ראשון מתוך הפרוייקט הגדול שמתוכנן. בהמשך מתוכנן להיות מתקן נינג'ה חדשני ופיתוחים נוספים לרווחת התושבים".

גורם בעירייה מציין גם שבסמוך יש מדרכה, אך על כך אמר אחד התושבים: "נכון שיש מדרכה שניתן לצעוד בה. אבל המדרכה היא ממש סמוכה לכביש וזה מסוכן, במיוחד לילדים קטנים. השביל אמור לתת מענה נוסף ולכן אנחנו מבקשים שהוא יהיה יותר נגיש".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רוחה

    לא יודעת מה קורה בעיר גם מבחינת האוטובוסים מכניסים הרבה משה סנה בן חור מה קורה כפר סבא אור יהודה וכו תעבירו לראש פינה אין כמעט בתים צמודים וגם בגרינשפן פקקים ורעש בשביל בו אדם אחד הורסים אלפי דירות

  2. רמי תמשיך לכתבה הבאה... שום דבר חדש.

    איייףףףף איזה מעייפים אתם… מה שעושים לא טוב לכם או לא מספיק טוב לכם.

    אפשר פשוט להגיד תודה ולחכות בסבלנות, ברור לכל בר דעת שהשביל לא גמור.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר