לכידת נחש ברחוב הרצל. צילום באדיבות גדעון דאבול

"עכשיו זו התקופה הכי מסוכנת" | צפו בלכידת נחש צפע גדול במרכז פתח תקוה

צפע באורך של 1.2 מטר נתפס על ידי לוכד הנחשים גדעון דעבול, שאומר: "יש עכשיו הרבה נחשים שפקעו מהביצים, בני חודש וחצי - חודשיים, וגם הגדולים צריכים לאכול הרבה בשביל לעבור את החורף"

פורסם בתאריך: 21.10.20 09:00

לוכד הנחשים גדעון דעבול, הוזעק בשני בלילה לרחוב הרצל 73, שם סמוך לשני בניינים צמודים לכד נחש צפע באורך של 1.20 מטרים. הנחש הסתתר בין השיחים.

"בשעה 22:00 בלילה קיבלתי טלפון מהמוקד העירוני שיש נחש ברחוב הרצל. בדרך כלל לפני שקוראים לי המוקד שולח סייר לבדוק. הסייר אמר לי שאני אגיע מהר וסיפר לי שיש שם גדר חיה בגובה של שלושה מטרים", מספר דעבול. "הוא אמר לי שיש ליד הנחש חתול, אמרתי לו שלא יבריחו את החתול, כי כל עוד החתול שם, הנחש לא יברח. אך לצערי אנשים שעברו הבריחו את החתול. הגעתי למקום והסייר כיוון אותי לאן הנחש זחל. נכנסתי בין השיחים לבין הקיר והתחלתי לחפש את הנחש, פתאום אני רואה משהו מבריק על הענף. לקחתי את המכשיר של לכידת הנחשים ותפסתי אותו, אבל הוא היה תפוס חזק ולא נתן לי למשוך אותו והוא ממש נלחם איתי. בסוף הצלחתי ללכוד אותו סמוך לזנב שלו".

עוד הוא מוסיף: "זה היה נחש בגודל עצום באורך של כמטר עשרים ועכשיו זו התקופה הכי מסוכנת, כי יש הרבה נחשים שפקעו מהביצים בני חודש וחצי חודשיים וגם הגדולים צריכים לאכול הרבה בשביל לעבור את החורף. בימים אלה הם מחפשים מקומות קרירים וכמה שיותר קר זה יותר טוב מבחינתם, אז הם לא מאבדים אנרגיה. אפשר למצוא אותם מתחת לבלוקים, אבנים וחולות".

גדעון דעבול והנחשים. צילום באדיבות דעבול

גדעון דעבול ונחש. צילום ארכיון באדיבות דעבול


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר