חלון קרס בשכונת נווה דקלים

מסתבר שמדובר בתופעה: חלון ממ"ד קרס על ילדה בת תשע, שנזקקה לתפרים

"לפתע שמענו צרחות", מספרת האם, "אני לא רוצה לחשוב איפה היינו היום אם זה היה קורה בזמן שהיא ישנה. במשפחה מספרים שבתגובות לפוסט שפרסמו צויינו מיקרים דומים וגם נציג של מכון התקנים אישר שקיימת בעיה

פורסם בתאריך: 21.10.20 15:10

חלון ממ"ד קרס בתחילת השבוע בחדר ילדים על ילדה בת 9. במשפחתה אומרים שבנס האירוע לא נגמר באסון. אימה של הילדה, לאה לוי, מספרת: "אנחנו מתגוררים בשכונת נווה דקלים בשכירות וביום ראשון בשעת הצהריים, הבת שלי הדר בת התשע, הייתה בחדר שלה ופתאום שמענו רעש חזק וצרחות. רצנו לחדר שלה וראינו שהחלון התמוטט עליה. הצירים נשברו והוא קרס ועשה לה חור ברגל וגרם לה למכות יבשות. היא נזקקה לטיפול רפואי ולתפרים. המזל הוא, שהיא הייתה באותו רגע במרחק מה מהחלון. צריך להבין, שהמיטה שלה נמצאת מתחת לחלון ואם חלילה זה היה קורס בלילה כשהיא ישנה או יושבת על המיטה היינו במקום אחר היום. בנוסף, יש לנו תינוקת בת שנה וחצי, שהייתה במרחק של כמה מטרים מהחלון ואני לא רוצה בכלל חושבת מה היה קורה אם זה היה קורס עליה. מה גם, שצריך להבין שמדובר בחלון בחדר ממ"ד שאמור למנוע הדף".

רגלה של הילדה שנפגעה צילומים באדיבות המשפחה

החלון שקרס בשכונת נווה דקלים

לאחר שהבת פונתה לקבלת טיפול רפואי, פנתה האם למכון התקנים, מאחר ועל החלון הייתה מדבקה של המכון עם מספר סידורי. "הנציג של מכון התקנים הגיע אלינו הביתה ואמר שהחלון שייך לחברה שהתגלו לא מעט תקלות בצירים שלה ולכן יצאה לפני מספר שנים הודעת ריקול לכל הקבלנים על מנת להחליף את החלונות. הוא אמר שייתכן שלא כולם החליפו. ביקשתי ממנו שיוציא מסמך מסודר על מנת ליידע את הציבור הרחב על כך, חשוב שאנשים יידעו ויבדקו", אומרת  לאה.

רגלה של הילדה שנפגעה

לצד זה, פרסמה האם פוסט בנושא במספר שכונות והתגובות שקיבלה לא עודדו אותה: "הרבה אנשים כתבו שגם אצלם זה קרה והחלון נפל. מישהי כתבה שלפני חודש וחצי זה נפל לה על היד, מישהי נוספת כתבה שמקרה דומה קרה לאמא שלה, שרצתה לפתוח את החלון והוא התחיל לקרוס ומזל שהיא תפסה אותו ביד. תושבת נוספת ציינה שאצלם הסתבר שהצירים היו מפלסטיק. מאוד חשוב לי לשתף את הסיפור שלנו, על מנת שאנשים יבדקו את החלונות ועל מנת למנוע את האסון הבא".

ממכון התקנים נמסר שהחלון נלקח לבדיקה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר