סיירת הורים פתח תקוה. צילום באדיבות העירייה

סיירות הורים חדשות הוקמו בארבע שכונות בפתח תקוה

אחרי שנים ארוכות בהן הייתה סיירת הורים רק באם המושבות, הוקמו סיירות נוספות. העירייה מזמינה עוד שכונות בעיר להצטרף לפרויקט

פורסם בתאריך: 3.11.20 08:53

ארבע סיירות הורים חדשות נפתחו באחרונה בפתח תקוה במסגרת פרויקט "מחוברים לקהילה", זאת לאחר שבמשך שנים רבות הייתה רק סיירת הורים אחת – 'סיירת אם המושבות'. לפני כארבעה חודשים גוייסו על ידי הרשות לביטחון קהילתי, מתנדבים לסיירת הורים הפועלת בשכונות שעריה ואחדות והשבוע הוקמה סיירת הורים "מחוברים לקהילה" בשתי שכונות נוספות, נווה גן וכפר גנים. בעירייה מזמינים שכונות נוספות להצטרף ולהקים סיירות הורים נוספות.
את הסיירות מובילים הרכזת הוותיקה אורית תורג'מן ואבי צברי. תורג'מן אף זומנה לאחרונה להיות חברה בצוות הארצי של הרשות לביטחון קהילתי ולתרום מנסיונה. צברי מביא איתו ניסיון רב בעבודה עם הנוער והקהילה.
סיירת ההורים מסתובבת ברחבי העיר בגינות הציבוריות ובמקומות בהם יושבים בני נוער ומטרתה בעיקר לשמש אוזן קשבת ויד מכוונת לנוער ולהיות "המבוגר אחראי". הסיירת נותנת מענה לצרכים שעולים מהשטח בזמן אמת.
ראש העירייה, רמי גרינברג: "התגייסות ההורים והמתנדבים החדשים לסיירות ההורים היא חשובה ובעלת תרומה מהותית לקהילה ולשמירה על ילדינו. סיירות ההורים אינם מחליפים את גורמי הביטחון אך הם גורם משמעותי בשטח. הם אוזן קשבת לילדים, הם מאתרים נוער הזקוק לעזרה, נוכחותם מורידה את רמת הוונדליזם והאלימות ועוד. אני מודה למתנדבים בסיירות ההורים ומזמין את הציבור הרחב להצטרף. שכונות המעוניינות להקים סיירת הורים וכל מי שמעוניין להתנדב לסיירות ההורים יפנה לשלומי ערה, מנהל הרשות לביטחון קהילתי המלווה יחד עם הרכזים את הסיירות".

יצוין כי המתנדבים יעברו הכשרה מתאימה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר