צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

החשד: בית בושת בקרית אריה סיפק שירותי מין לקטינים

לאחר חקירה פשטה אתמול המשטרה על המקום. תושבת העיר בת 33 חשודה שהיא בעלת בית הבושת

פורסם בתאריך: 25.9.17 11:24

המשטרה חוקרת חשד לפיו באזור התעשייה קריית אריה בעיר' הוקם בית בושת שמספק שירותי מין לקטינים. במשטרה מצאו במקום פריטים שמעידים לכאורה על קיום של בית בושת במקום. החקירה נפתחה לאחרונה על ידי מחלק הנוער במשטרת פתח תקוה שחשדה כי במיקום ברחוב גיסין שבאזור התעשייה פועל אותו בית בושת שאליו מגיעים גם קטינים. עם התקדמות החקירה בוצעה אתמול פשיטה על המקום, cמהלכה עוכבו חמש נשים בחשד שעבדו במקום. אשה נוספת נעצרה בחשד שהיא בעלת המקום.

בית בושת בגיסין

השלט שנתפס במקום צילום באדבות המשטרה

בחיפוש שביצעה המשטרה במבנה נתפסו פריטים אשר יש בהם לעורר חשד כי המקום משמש למתן שירותי זנות. החשודה בהפעלת המקום, תושבת פ"ת בת 33, נעצרה ושוחררה בתנאי ערובה, וחקירת המקרה נמשכת.
כך למשל, בפשיטה מצאו במשטרה שלט שמיועד לכאורה לנשים העובדות במקום, ובו הנחיות למי שסיימה משמרת. בשלט נכתב כי יש למלא מגבות, למלא שמפו, להחליף סדינים, וגם "לוודא שלא נשארו חברים למיניהם".

במשטרה מציינים כי המיקום התגלה לאחר עבודה מודיעינית של מחלק הנוער של התחנה, ולאחר גילויו התבצעה במקום פעילות מבצעית של מחלק הנוער, שבה נתפס גם קטין. בלילה בוצעה פשיטה על המבנה ונתפסו שני לקוחות נוספים שאינם קטינים, כמו גם הנשים המוזכרות כאן.  מבחינת הראיות, ופרט לשלט, נתפסו במקום גם אמצעי מניעה, מה שמסמן לכאורה על קיום של יחסי מין.

עם זאת, במשטרה מציינים שלא מדובר בתופעה, וכי בתי בושת ובתי הימורים זוכים לפעולה ואכיפה מוגברת. במקרה הנוכחי, וברגע שנודע על המקום שמשמש כבית בושת, התבצעה פעילות מיידית בדחיפות גבוהה, בייחוד בשל החשד שהמקום מספק שירותי מין גם לקטינים.

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר