ונדליזם בשכונת רמת ורבר צילום באדיבות התושבים

פחד בשכונה: נערים השתוללו, שרפו עגלת תינוק וכיסא וניפצו חלון של רכב

המשטרה וכיבוי האש הוזעקו בלילה שבין ראשון לשני לרחוב צה"ל בשכונת רמת ורבר. עירנות של תושבים מנעה שריפה גדולה

פורסם בתאריך: 17.11.20 15:08

אירוע מפחיד היה בלילה שבין ראשון לשני בשכונת רמת ורבר. תושבים שמתגוררים ברחוב צה"ל 24 התלוננו על כך שחבורת בני נוער התפרעה במקום, ניפצה חלון של רכב שרפו עגלה תינוק ורק בזכות ערנות התושבים, הבניין לא עלה באש. "זה היה לקראת השעה 23:30 בלילה, התחלתי לשמוע רעשים וקולות של חבר'ה צעירים ומאחר ואני אם חד הורית, חששתי לרדת למטה", מספרת תושבים אחד הבניינים הסמוכים. "התחילו קולות רעש של שבירה ומתכות וככל הנראה הם התחילו במסע שלהם. הם נכנסו דרך החניון הסגור של רחוב הצוערים וניפצו שמשה אחורית של רכב ואז עברו דרך חדר המדרגות של צה"ל 24 שם היה טיולון. הם לקחו אותו החוצה, הניחו אותו על המדרגות החיצונית של הבניין ולפי עדת ראייה שעשתה במקום הליכה, הם שפכו עליו משהו והציתו אותו".

החלון המנופץ של הרכב ברמת ורבר

היא מוסיפה שלמחרת בבוקר, היא מצאה בגינה בקבוק של חומר דליק. "מישהי שעברה במקום התקשרה לאחת השכנות ואמרה לה שמול הבניין שלנו, משהו עולה באש ובעלה והבן ירדו לכבות. גם אחד הדיירים ראה מהחלון שמשהו נדלק והזמין את כיבוי האש. בחצר יש לנו גינה קטנה ובה יש כסאות ושולחנות מפלסטיק שעליהם כובו סיגריות ואחד הכיסאות נשרף בחלקו. בנוסף, שמעתי רעש של שקשוקים, כנראה הם ניסו לשחרר את האופניים שקשורות עם שרשראות בבניין. למקום הגיעה גם משטרה שלקחה עדויות וביקשה שנגיש תלונה, לצערנו אין באזור מצלמות ולכן לא ניתן לדעת מי זה היה".
כבר נתקלתם בעבר במקרים כאלה?
"לא, בדרך כלל המקום יחסית שקט, מלבד דברים נקודתיים. מה שכן, כבר תקופה ארוכה אנחנו סובלים מרעש של טרקטורונים ואופנועים בלתי נסבל שנוסעים במהירות במקום ועל כך התלוננו כמה פעמים למוקד, אבל עד שהם מגיעים, הם כבר נוסעים מהמקום ולכן צריך להגביר באזור את הסיורים והאכיפה".

מדוברות העירייה נמסר: "בשנתיים האחרונות, ביוזמת ראש העיר, נפרסו מצלמות רבות בכל רחבי העיר ובפאתי העיר וכן הוקם משל"ט עירוני המאוייש 24/7 ומגיב לאירועים בזמן אמת. כמו כן, הוקמו סיירות עירוניות אשר במסגרת פעילותן נתפסו מאות מקרי פשיעה וונדליזם בזמן אמת. במסגרת פעולות ההסברה מול בני הנוער מפעילה העירייה מיזמים כמו "עיר ללא אלימות" הפועל גם בבתי הספר וכן סיירות הורים. בנוסף, קיים שיתוף פעולה מלא בין העירייה למשטרת פ"ת אשר במסגרתו נעשים מבצעים רבים לתפיסה והורדת כלים לא חוקיים. מבצעים אלו נעשים בשגרה וביתר שאת בכל רחבי העיר. גורמי הרשות ימשיכו לפעול בנושא זה בכל האמצעים הדרושים כדי להמשיך במגמה לצמצום אירועי הוונדליזם והפשיעה ברחבי העיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר