הקניון הגדול
הקניון הגדול

עופר הקניון הגדול נבחר לפיילוט פתיחת קניונים, בקניון ממתינים להודעה על פתיחתו

בעלי החנויות קיבלו ברביעי הודעה מהנהלת הקניון בה התבקשו להתארגן ולהמתין להנחיות. בעלת עסק בקניון אמרה: "יש התרגשות מטורפת, הקניון הוא אחד המקומות הבטוחים שיש"

פורסם בתאריך: 18.11.20 11:52

עדכון אחרון: 19.11.20 10:57

#עדכון, יום חמישי 19.11, 10:50 – בקניון ממתינים להודעה מתי ייפתח במסגרת פיילוט פתיחת קניונים.

אתמול (יום רביעי) דיווחנו לראשונה כי הקניון הגדול בפתח תקוה נבחר להשתתף בפיילוט של "פתיחת הקניונים" ויהיה הראשון שיפתח את דלתותיו לציבור הרחב, ייתכן שכבר היום, יום חמישי. בדיון של קבינט הקורונה שנערך ביום שני השבוע, הוחלט להתחיל בפיילוט של פתיחת קניונים, במתכונת מצומצמת וניסיונית, אשר מטרתה לאפשר פיקוח צמוד על מילוי הנחיות הבריאות, לצמצם מגעים ולמנוע התקהלות בין הלקוחות. כאמור, הקניון הגדול בעיר נבחר כפיילוט ראשון ובהתאם לתוצאות יוחלט האם לפתוח את שאר הקניונים בארץ.
בהודעה אשר קיבלו ברביעי בעלי החנויות בקניון נכתב: "עופר הקניון הגדול פתח תקוה נבחר להשתתף בפיילוט פתיחת הקניונים. ישנה כוונה לא סופית שהחל ממחר בבוקר הקניון יפתח עם הנחיות שיתקבלו במהלך היום. בבקשה התארגנו בהתאם והמתינו להנחיות".
מבחינת בעלי החנויות מדובר על בשורה משמחת. "זה בעיקר הפתיע אותנו. הייתי אתמול בקניון וראיתי שכבר מכינים ומסדרים את הקניון, אבל היו דיבורים שזה יפתח בשבוע הבא ופתאום קיבלנו את ההודעה שככל הנראה זה יהיה מחר וזה משמח", אומרת בעלת חנות בקניון. "כל התקופה הזו נראה היה ששום דבר לא זז ופתאום אנחנו מקבלים את ההודעה הזו, וזה כיף גדול. אנחנו נצליח להתארגן וכבר מחכים שהכל יחזור. לאורך כל התקופה היינו עם היד על הדופק ויש התרגשות גדולה".

בעלת עסק נוספת בקניון אומרת: "יש התרגשות מטורפת ואנחנו מחכים כבר שיפתחו. הקניון זה אחד המקומות הבטוחים, בכניסה בודקים חום, יש סיירים, דואגים שכולם יהיו עם מסכות ואנחנו כבר מחכים שזה ייפתח".
מהקניון הגדול נמסר, שהם ממתינים להחלטה סופית ואז תצא הודעה בהתאם.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. רינת

    הלוואי והקניון המהמם שלנו יפתח זה פשוט רחוב ממוזג הקייץ נעים בחורף עם שמירה על ההנחיות זה רק יעשה קצת טוב לאנשים שגם ככה כבר רובם נפשית הרוסים מהקורונה הזוועתית שנפלה עלינו .

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר