צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

חתונה בשדות פתח תקוה: בעלי האירוע קיבל קנס, המשתתפים חולקו לקפסולות והאירוע נמשך

תושב שעבר בסמוך לכפר הבפטיסטים התלונן במוקד העירוני על חתונה ובה עשרות משתתפים. נציגי העירייה והמשטרה שהגיעו למקום איפשרו את המשך האירוע במתכונת שונה

פורסם בתאריך: 18.11.20 13:27

תושב שעבר אתמול (שלישי) סמוך לכפר הבפטיסטים, נתקל באירוע חתונה שהתקיים בתוך השדות בו נכחו כ-50 איש. התושב התקשר למוקד העירוני ולמקום הגיעו נציגי העירייה ושוטרים. לבעל האירוע ניתן קנס על סך 5,000 שקלים. לדברי התושב הוא התקשר לאחר מכן למוקד העירוני כדי לדעת איך טופלה תלונתו, ונאמר לו שלאחר מתן הקנס איפשרה המשטרה את המשך קיום האירוע בקפסולות גרעיניות ובהתאם להנחיות. את התושב שהתלונן זה הכעיס והוא אומר: "אני לא מצליח להבין מדוע האירוע המשיך ולא נסגר, ברגע שנתנו להם דוח, זה אומר שהם לא עמדו בנהלים, מה גם שהם קיימו את האירוע בתוך השדות, במקום שכביכול לא ניתן לראות. כששאלתי למה הם קיבלו אישור להמשיך את האירוע בקפסולות, לא קיבלתי תשובה".
מדוברות העירייה נמסר: "לצד פעילויות ההסברה האינטנסיביות, עיריית פתח תקוה בשיתוף המשטרה פועלים סביב השעון כדי לאכוף את הנחיות הקורונה בשטח ולהבטיח את בריאות הציבור. אין ספק כי הדבר ניכר, בין היתר, במדדי התחלואה המצביעים כי פתח תקוה, על אף המורכבות שבה, הינה עיר ירוקה. בהתאם לכך בוצעה אכיפה גם באירוע המדובר וניתן לבעליו קנס משטרתי על סך 5,000 ש"ח. הרשות תמשיך לאכוף את הנחיות הקורונה ביתר שאת ובכל מקום שידרש".
ממשטרת ישראל נמסר: "עם הגעת השוטרים הם הבחינו כי במקום מתנהל אירוע בניגוד להנחיות משרד הבריאות. בשל כך, בעל האירוע נקנס בדו"ח ע"ס 5,000 שקלים. במקביל, התחלקו המשתתפים במקום לקפסולות עם הפרדה והאירוע נמשך, תוך שמירה על ההגבלות והנחיות משרד הבריאות. משטרת ישראל קוראת לכולם למלא אחר ההנחיות על מנת למנוע את התפשטות הנגיף".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    רוע לב, לא הפריעו לאף אחד, אחריות הבריאות על הנוכחים. שדות לא ליד בניינים של אנשים

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר